Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Triest verhaal, wegens een inbraak in mijn hobby bergruimte dit jaar, hebben ze een doos meegenomen
waar mijn dvd's in zaten. DVD shop is gesloten en het is heel lastig om ze elders te vinden.
Al zou ik voor mijn vader alleen de downloads hebben ben ik al tevreden.
Moeilijk verhaal hij is zwaar gehandicapt en heeft dit altijd aan rond deze 2 maanden.
Dit noteer ik even, er is nu een member ermee bezig Hapiness ik kom erop terug
Tof dat je wilt helpen
Klopt, we zijn bezig om het VWM vanaf de bodem opnieuw op te bouwen, we nemen daar waarschijnlijk de tijd voor tot en met augustus zodat het geen haast klus wordt. De nieuwe museum site zal er anders uit gaan zien, de nadruk ligt straks meer op onze database met foto's van vuurwerkjes van weleer, kranteknipsels, sfeerpics en folders. De folder database gaat een giga update krijgen en gaat een mooi beeld geven van consu vuurwerk vanaf de jaren 50 t/m de 90s. En ja, 1999 is voor ons veteranen als gisteren..Uiteraard hopen we de "Oliebollengriep & Kruitdampkoorts" sfeer te behouden op VWM, maar da's ook afhankelijk van onze bezoekers natuurlijk.
Bekijk bijlage 28132
Een voorbeeld, de Super Mirage vuurpijl van Schuurmans, in de jaren 70 al bijzonder nu een unicum waarvan er misschien nog maar twee bestaan. Deze serie pijlen is een voorbeeld van vuurwerk wat wij 'oudjaar erfgoed' willen noemen. Het levendig houden van vergeten vuurwerkjes, het doel van het VWM wat we in 2004 voor ogen hadden.
Zou nog wel eens druk kunnen worden bij de opening als dat daadwerkelijk de eerste van september wordt.