[Indextopic] Knalcakes\ cakes met harde burst

Zelf heb ik alleen de secret salute gehad tot nu toe , en ben er best tevreden over .
Er zijn vast mensen die meerdere soorten hebben geschoten en weten wat op dit moment het dofste klapt ?? geen Penggg maar POEMMM lol

Laatst bewerkt:
Salute 1 "in shock" (schuurmans). Ik ben zo blij dat ik deze legendarische Nederlandse knalpot heb mogen meemaken. Ik ben toen een dag van te voren zelfs nog op de fiets (in de regen en wind) naar de vuurwerkwinkel gefiets 15km verder op. Helaas is hij uit de handel gehaald omdat hij teveel flash bevatte. (ik geloof 4 gram zo even uit het hoofd). Misschien dat je hem nog kan krijgen als restpartijen of bij iemand zelf kan afhalen. Je betaald er in ieder geval wel de hoofdprijs voor, maar dan heb je wel wat :D

Hier een filmpje:

Wat moeten we dit jaar halen aangezien 'in shock' er niet meer is? Ik heb vorig jaar gelukkig nog een paar 'in shocks' kunnen bemachtigen die nog ouderwets hard gingen. Wat waren dat heerlijke bakjes. Zo jammer dat dit gewoon niet mag. Dingen zijn zo veilig als wat en knallen gewoon lekker.

Ik had vorig jaar ook Silver Salutes van Wolff die mij enorm tegen vielen qua knallen. Die zijn ook wel eens beter geweest. Wat knalt nu nog een beetje fatsoenlijk in Nederland?

De Martix uit de Burn It! collectie is een goede knalcake. 5 lekkere doffe salvo's van 5, en qua prijs prima. Meestsl €10,00-€12,00.

Maar ik denk dat er dit jaar geen één bak is die zo hard ging als de In Shock? We zullen het wederom moeten afwachten. Zal die Matrix eens opzoeken!

Knalcakes met een harde knal gaan we gewoon niet meer zien, gewoon simpelweg omdat geen èèn importeur de grens wil opzoeken met de 120 decibel regel.

Klopt, maar als je iets zoekt wat leuk is, ga dan voor de happy thunder Queen van Evolution. Ja, het schiet alles in 1x eruit maar wat een geweld was het.

Laatst bewerkt:
Je hoeft niet te gaan zitten wachten op een knalcake die gelijkwaardig is aan de Salute Cake 1 want dat is gewoonweg onmogelijk met onze regels! En voor een 'all at once' cake zou ik dan ook niet gaan, de regels qua maximale DB blijft gelijk, of er nu 1 shot of 25 shots tegelijk knallen. Wat wel harder gaat is als je een knalcake hebt die om en om schiet en dan tot het maximale wat wel mogelijk is en dan met meerdere tegelijk schieten. Maar wat al hierboven word gezegd, alle importeurs zijn erg voorzichtig en dat is zeker terecht. Maar daardoor is er op dit moment niet veel te verkrijgen voor ons. Alle toppers zijn niet meer wat het geweest is. Als je echt zulke knallen wilt dan moet je verder kijken dan de Nederlandse markt en anders zou je je er bij neer moeten leggen.

Delicious Thunder van Rubro is wel lekker en Vuurwerkmania komt dit jaar met de Aftershock Inc. of zo. Schijnt daar op gebaseerd te zijn. 36 shots in voorverkoop aanbieding €15,00

Er zijn wel vaker knalbakken geweest die eigenlijk illegaal zouden moeten zijn. Herinner me nog een Dutch Thunder die eigenlijk ook harder ging dan zou mogen. Zo duikt er af en toe wel wat leuks op op de Nederlandse markt. Een mens mag hopen, maar alle reacties hierboven inderdaad, ik weet het jongens. Helaas is het niet anders hier.

Er zijn wel vaker knalbakken geweest die eigenlijk illegaal zouden moeten zijn. Herinner me nog een Dutch Thunder die eigenlijk ook harder ging dan zou mogen. Zo duikt er af en toe wel wat leuks op op de Nederlandse markt. Een mens mag hopen, maar alle reacties hierboven inderdaad, ik weet het jongens. Helaas is het niet anders hier.

klopt, van hardix.
zelfde knallen hadden de thunderstruck (36sh) en aftershock thunder (90sh) ook. eveneens van hardix.
maar die zijn er jaren geweest,en ieder jaar was het weer top kwaliteit, dus het aantal decibel zou wel goed geweest zijn, anders niet door de keuring ieder jaar opnieuw;)
tis dat hardix sinds vorig jaar niet meer bestaat, maar anders hadden we gewoon de dutch thunder, thunderstruck en aftershock thunder weer gehad hoor.

Gisteren op eem demo in nijverdal gehoord: valk ti-thunder
Knalt met gemak de ss en de delicious thunder eruit

Back
Bovenaan