(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Dat meen je niet Kwintos! Ik weet precies waar dat is en ben er van het weekend nog langs gereden! Bekend gebied zeg maar...!

Kom er waarschijnlijk niet heel snel in de buurt... Benieuwd wie hem op zal pikken.
De sleutel zit er gewoon bij of ligt die elders?

Nou komtie weer jongens!

01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg

Dit keer hangt er alleen geen pakketje aan dat heeft nogal voor problemen gezorgd bij de vorige locatie haha.Een paar gemeentewerkers hadden namelijk het pakketje op die locatie gevonden omdat ze daar gingen maaien (wat dus bijna nooit gebeurd maar dat is echt weer iets voor mij)Hun natuurlijk eerst een BOA ingeschakeld...maar die vertrouwde het ook niet vanwege de sticker 1.4G explosive die er opzat dus die had weer de politie ingeschakeld.Gelukkig zag ik op tijd dat er problemen waren dus er heen gegaan en uitgelegd hoe het zat en hebben ze het hele circus gelukkig afgeblazen.Want er was al een bommelding gedaan lol.Was wel grappig die gemeentewerker dacht dat hij helemaal de man was en stond zelfs te poseren bij het pakketje.Nou kon hem snel uit zijn droom halen dat het niks voorstelde.:cool: Dus mensen mijn tip is hang er geen pakketjes aan.:bonk::D

No need to look further...!

De al om beruchte stok waar bijna de EOD voor uitgerukt was, is terecht in het westen van het land! :wink:

Bijlagen

• vuurwerkstok.jpg
    vuurwerkstok.jpg
    186,2 KB · Weergaven: 0
Ik heb contact gehad met black dragon en binnen korte termijn zal de stok weer ergens komen te liggen!

Ben benieuwd! :D

Back
Bovenaan