Zena Triumph [Uitloop 2023]

Wat een prachtige bak! Zeer zeker aan te raden. Mooie blinkers, heldere kleuren en de burst is super! Volgend jaar weer op het lijstje denk ik..

Het laatste schot na de korte pauze is niet meer zena triumph maar de zena all at once cake.

Prachtige bak! Een aantal vrienden van mij zeiden ' wat een beest' dat zegt denk ik genoeg. Doorlonten ging helaas niet goed, maar als mensen dan nog zo reageren! geweldig.

Ik heb ze per 4 geschoten was egt een heerlijke blokje mooie grote boekketen helder kleuren mooie effecten egt een topper.

Ook voor de komende jaar staat weer 2x op me lijst :)

Was inderdaad een schitterende box!
Vooral die multicolour maakt hem helemaal af.
In het kleine boxen segment toch wel de beste die er is.
Niks aan doen Zena!

Komt dit jaar ook zeker weer,in de collectie! Gruwelijk duo! Super volle boeketten,en ook erg kleurrijk. Voor die prijs,zeker een aanrader!

Dit was opnieuw een super dikke bak! Na vorig jaar goed te zijn bevallen, dit jaar opnieuw genomen, en geen spijt van gehad! Volgend jaar komt die er gewoon weer, misschien wel in 2 voud:D

Straatfilmpje van de Zena Triumphf O&N 2014-2015 prachtige cakebox met bijzondere kleuren doet me terug denken aan Bonfire City lights:

Ja dat is een mooie prijs, maar helaas ben ik te laat en zijn deze boxen nergens meer verkrijgbaar. Tenzij iemand nog een tip heeft?;)

Back
Bovenaan