Zena Megastore Olen

Is er iemand in de buurt van Apeldoorn/Zwolle/Harderwijk die deze kant nog opgaat?? en evt wat voor mij mee kan nemen ?

Zena Cakebox en Extreme Salute 2.0 zijn weer op voorraad in Olen.
Beperkte voorraad ;) Wees er snel bij dus

20150109_104119kop.jpg

Klaarstomen voor het 2de weekend van de Mega Sales! Aan voorraad geen gebrek! Kom nu en geniet van minstens 50% korting op alle producten!

Idd veel voorraad :D wou dat mijn schuur was hahaha :P
Is wel fijne zo korting maar jammer genoeg heb ik geen vervoer om naar olen te gaan..

Misschien iemand uit de buurt waar eens mee ken rijden? spijkenisse /rotterdam :angel:

is er iemand pas nog geweest en wordt er nog beetje gecontroleerd weet nog van niet zo lang geleden dat dat onze belgische vrienden er een hoop lol aan beleefde om al die ollanders is te controleren

Is dat in één van de winkels? :shocked:
Dit zijn denk ik de bunkers in Duitsland, kon dat maar in België of Nederland! :shocked:

is er iemand pas nog geweest en wordt er nog beetje gecontroleerd weet nog van niet zo lang geleden dat dat onze belgische vrienden er een hoop lol aan beleefde om al die ollanders is te controleren

Henri, van Zena, meldde dat hij contact heeft gehad met de Belgische overheid en dat de kiloregel flink verruimd zal worden en dat er de komende tijd vooral in januari geen controles zullen zijn.

Hallo, zijn de deserted wastelands en de original VIP box ook weer op voorraad ?
Alleen in Olen of ook in maaseik.

op de achtergrond: https://www.youtube.com/watch?v=QGJuMBdaqIw

Hymne aan Zena

Ieder wordt vrolijk, blij en vreugdevol bij het horen van het woord Zena. een merk, concept en winkel dat zijn effect niet weerga.

Elke pyrofan krijgt in Olen bij bezoek een heuse show in zijn broek. Van boxen tot cakes en pijlen staan we bij ieder visite te kwijlen. Zena denkt aan de liefhebber zonder het daarbijbehorende gelebber.

Een winkel dat aan ons denkt, geef ik graag aandacht zoals ik ze nu schenk.

Ik hoop elke keer op iets verniet (dialect:gratis), want door mijn budget gaan jullie zeker niet failliet.

Ik wil jullie danken voor de mooie kortingen en prijzen in 2014, zodat jullie mij zeker gaan terugzien.

De baas zal zich in januari in zijn handen wrijven, zodat we hopen dat de winkels nog lang mogen blijven.

Natuurlijk laten we in Olen veel geld achter, liever daar dan aan de parkeerwachter

Petje af voor alle leuke medewerkers, die maken van Zena elk jaar iets sterkers.

Een lach een zwans en misschien soms een traan. Laten we in 2015 ook gaan met die banaan.

Ik hoop dat ik ooit eens een rondleiding krijg. Zodat ik jullie nog meer kan verafgoden
Hopelijk veel lol in Bree, en mag ik met Team Zena in zee, we gaan voor de winst, allerminst.

Iedereen een gelukkig en een gezond 2015 gewenst

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan