Kuiper Koekange

Net terug van een eerste keer Kuiper. Zeker voor herhaling vatbaar, goede zaak met een prachtig assortiment. Johan, leuk om effe kennis gemaakt te hebben.
Waarschijnlijk tot volgend jaar:)

Ook voor mij de eerste keer Kuiper en zeer goed bevallen!
Ik was extreem vroeg dus iedereen moest nog een beetje inkomen, Johan aangetroffen en iedereen heeft zijn uiterste best gedaan mijn bestelling perfect in orde te maken helemaal goud :)

Dames en heren, maar vooral ook Johan, bedankt en alvast een hele fijne jaarwisseling.

Ook voor mij de eerste keer, was wel heel druk. IK heb ruim 3 kwartier moeten wachten.Gelukkig mocht ik de juggling bouncer omwisselen voor de heavy legent 16 en ik hoefde daar niet eens voor bij te betalen. echt super goede service van kuiper. volgend jaar hier mijn hele bestelling doen.

Vandaag voor de 1e keer naar Kuiper geweest, maar zeker niet de laatste! Kwam ongeveer 11;50 aan, 20 minuten later dan gepland. Werd iets over 12 geholpen door een jongeman (niet Johan) en moest toen zeker een half uur wachten voordat er actie werd ondernomen, enig minpuntje. Toen het sein gekregen om door te mogen rijden naar achter, waar mijn bestelling klaar zou staan. Deze kwam in etappes van elke keer een minuut of 5/10 ertussen, duurde vrij lang vond ik. Alles was in één keer compleet en werd netjes aangevoerd met een winkelwagen. Omdat ik recht had op 3 gratis cake's mocht ik doorlopen naar het bunker, waar iemand de Bougainvillea, Solid Stone en Deep Space pakte. Daarnaast had ik 48 euro teveel betaald door een foute berekening van de korting, waarvoor ik nog wat mocht uitzoeken. Ik heb het maar overgelaten aan de meneer die mij hielp, die de Tiberium, Lion (Pangu), Nanjing(Pangu) en Chengdu(Pangu) pakte. Top gedaan dit hoor, echt super!

De afhandeling van de bestellingen mag wat sneller in de hal, maar verder echt een topservice. Vooral Johan bedankt voor je service via VWC, leuk je ff gesproken te hebben en een fijne jaarwisseling!

Vanmorgen mijn bestelling gehaald bij Kuiper. Was lekker rustig dus kon meteen doorlopen naar Johan. Alle bestellingen stonden klaar en alles klopte. Gratis cakes van de maandacties werden door Johan er bij gezocht. Topzaak ! Johan heel hartelijk bedankt voor je goede zorgen en wat mij betreft tot volgend jaar !

Wie was trouwens die man die hééél zijn auto tot aan het dak volgeladen had?:bonk:. Man die had echt un hoop hahaha

Bij ons ging het uiteindelijk gelukkig ook prima, maar niet iedereen was even tevreden. Er waren flinke wachttijden en problemen om grote bestellingen bij elkaar te krijgen, zo heb ik kunnen constateren.
Dit werd waarschijnlijk mede veroorzaakt door de controlerende instanties die het nodig vonden om precies tegelijk met ons te arriveren... :frusty:

Grootste probleem was wel de onduidelijkheid waar je naar toe moest met je bonnetjes, aangezien het rondlopende personeel dit zelf ook niet bleek te weten. Dit kostte ons een half uur. Gelukkig werd mij de weg gewezen door een collega-forumlid dat ook al een tijd stond te wachten. Daarna ging het snel en waren we zelfs nog eerder klaar dan hij :D

Bestelling werd in etappes aangeleverd, zodat we de tijd hadden om alles te controleren en in te laden.
Klopte precies, en zo konden we alsnog binnen een zeer aanvaardbare tijd weer vertrekken.
Ik vind dat Kuiper en met name Johan het voor ons freaks geweldig heeft geregeld, en ben hen zeer erkentelijk daarvoor. Dat het enorm druk was en er daardoor wat logistieke problemen waren is niet meer dan logisch na zulke akties.

Volgend jaar zeker weer, en hopelijk weet dan iedereen in de winkel ook hoe de zaken geregeld zijn.

Ook prima ervaringen met Kuiper! Gistermiddag m'n bestellingen afgegeven en duurde even voordat dit klaar was. Ik had weinig tijd en was gelijk weer doorgereden zonder alles goed te controleren. Dom, dom dom! Thuisgekomen bleek er iets niet te kloppen en vanochtend gebeld en ik kon het gelijk ophalen, plus wat extra gekregen voor het ongemak. Prima service!

bedankt kuiper het was geweldig

wanneer gaat de shop weer open :D:p met zulke mooie aanbiedingen kom ik zeker weer terug

Ook hier had ik wat vuurwerk gehaald en dat was super. Johan en de crew de allerbeste wensen voor 2015. Topzaak en een zeer goede service:wink:

Dit jaar ook bij Kuiper geweest en dit is prima bevallen. Het was een gezellige drukte (zowel bij de losse verkoopbalie als achter bij het inladen voor de freaks). Verder ook vriendelijk personeel en natuurlijk fantastische prijzen. Mijn hele bestelling was ook aanwezig op 1 artikel na (op een totaal van 126 cakes). Daar mocht ik zelf een vervanger voor uitzoeken en gelijk even een kijkje nemen in de bunker. Top dus!

Iedereen bij Kuiper ontzettend bedankt en ga zo door!!

Back
Bovenaan