Vandaag voor de 1e keer naar Kuiper geweest, maar zeker niet de laatste! Kwam ongeveer 11;50 aan, 20 minuten later dan gepland. Werd iets over 12 geholpen door een jongeman (niet Johan) en moest toen zeker een half uur wachten voordat er actie werd ondernomen, enig minpuntje. Toen het sein gekregen om door te mogen rijden naar achter, waar mijn bestelling klaar zou staan. Deze kwam in etappes van elke keer een minuut of 5/10 ertussen, duurde vrij lang vond ik. Alles was in één keer compleet en werd netjes aangevoerd met een winkelwagen. Omdat ik recht had op 3 gratis cake's mocht ik doorlopen naar het bunker, waar iemand de Bougainvillea, Solid Stone en Deep Space pakte. Daarnaast had ik 48 euro teveel betaald door een foute berekening van de korting, waarvoor ik nog wat mocht uitzoeken. Ik heb het maar overgelaten aan de meneer die mij hielp, die de Tiberium, Lion (Pangu), Nanjing(Pangu) en Chengdu(Pangu) pakte. Top gedaan dit hoor, echt super!
De afhandeling van de bestellingen mag wat sneller in de hal, maar verder echt een topservice. Vooral Johan bedankt voor je service via VWC, leuk je ff gesproken te hebben en een fijne jaarwisseling!