Fallas 2007

Ik vond die van vandaag toch wel uitzonderlijk goed moet ik zeggen...
Vond vooral het begin erg sterk met die fluiters snel na elkaar en de rook erbij erg mooi!!!
En de finale vond ik ook ijzersterk deze keer!!!
Wat ik me wel altijd afvraag wat die soort visgraten zijn die ook aan de mascletalijn hangen... en hoe deze werken...
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!

Ik heb hem helaas vandaag gemist, dus net maar even gekeken.
Zeer goed vond ik hem, als er zo'n stijgende lijn wat betreft kwaliteit dan ben ik benieuwd:p

Bij de laatste sessie bewoog de camera zelfs:cool:

In de laatste fase van de mascleta is het vrijwel onmogelijk om je camera nog goed stil te houden. Dit komt niet door de emotie :) maar omdat je gewoon staat te schudden door de druk die zich in de finale ontwikkelt :devil: :devil:.

In de laatste fase van de mascleta is het vrijwel onmogelijk om je camera nog goed stil te houden. Dit komt niet door de emotie :) maar omdat je gewoon staat te schudden door de druk die zich in de finale ontwikkelt :devil: :devil:.

Zo he, Mantronix, jij kan het weten, jij bent er al eerder geweest. Is het zo erg met die druk? Dat belooft wat.
Mooi filmpje van vandaag weer.
:bye:

Ik kan de camera nog niet stil houden zonder vuurwerk:p
Maar het leek bij het filmpje een vast gestelde camera, vandaar dat ik zo versteld stond. Ik heb er zin in:)
Met een beetje geluk kan ik morgen live meekijken:)

Tijd voor de mascletà van 6 Maart! :D
Momenteel ook wat beelden van het plein er eromheen, alles opruimen voor extra plaatsen etc. :) Best leuke reportage.

http://www.canalgv.com/canalgv/resources/asx_enlaces_externos/rtvv_tvvi.asx

EDIT: Wat een geweld! Ongelooflijk zeg. Begin vond ik wat zwakjes, maar dat werd al snel een flink geweld wat niet meer ophield. Mooi met wat kleureffecten tijdens het geweld, maar die finale, ziekelijk, zoveel kleur en dan dat geweld van die knallen er achteraan, waanzinnig! :D :D :D

Laatst bewerkt:
Mattenfreak: Moet je natuurlijk wel de link van het filmpje geven he en niet de stream daar hebben we niks aan :wink:
Mascleta 6 maart

Over de mascleta:
Wat staan die pyrotechnicians toch dichtbij altijd :rolleyes: niet normaal meer...
Vond het op zich een zeer goed opgebouwde mascleta wel grappig begin met de kleuren, fluit en hummers als ik me niet vergis :rolleyes: :D klonk in ieder geval zo op een gegeven moment...
Daarna gewoon lekker goed opgevuld midden gedeelte lekker veel rook :D
Vervolgens echt een heeeerlijke versnelling echt heerlijk!!!
Enne de dames mogen er bij sommige mascleta's ook best zijn :p

Laatst bewerkt:
Hij was weer lekker:)
Alleen hong bij mij precies om 2 uur het filmpje even vast:bonk:
maar weer snel aan de praat gekregen. De stream is echt te erg om na te kijken, of ligt dit aan mijn pc? Maar op de site is die wel netjes:)

Ik kwam hierdoor wel te laat op school maarja enkele voorbereidingen zijn gewoon nodig he:rolleyes::p

Wat betreft de dames, ja weinig aan toe te voegen:p

Als jullie de films in goede kwaliteit willen zien verwijs ik jullie naar deze thread.

Ik neem de uitzendingen via sateliet op en kan ze daarna netjes bewerken. Wat ik zelf heel erg jammer vindt bij de uitzendingen is dat ze het geluid weg draaien,..,.

Ps. jullie kunnen ook stemmen op de mascletas.
We geven na 28 Maart een prijs weg aan het bedrijf wat volgens jullie de beste mascleta heeft geschoten.

Ook als wij in Valencia zijn zullen we de mascleta de dag erna plaatsen waardoor we up to date blijven...

Stemmen kan HIER

Ik ga nu die van vandaag maken en hoop hem binnen 2 uurtjes online te hebben.

Vixca Valencia!!!

Als jullie de films in goede kwaliteit willen zien verwijs ik jullie naar deze thread.

Ik neem de uitzendingen via sateliet op en kan ze daarna netjes bewerken. Wat ik zelf heel erg jammer vindt bij de uitzendingen is dat ze het geluid weg draaien,..,.

Ps. jullie kunnen ook stemmen op de mascletas.
We geven na 28 Maart een prijs weg aan het bedrijf wat volgens jullie de beste mascleta heeft geschoten.

Ook als wij in Valencia zijn zullen we de mascleta de dag erna plaatsen waardoor we up to date blijven...

Stemmen kan HIER

Ik ga nu die van vandaag maken en hoop hem binnen 2 uurtjes online te hebben.

Vixca Valencia!!!

Die films zijn inderdaad beter, kijk ze altijd nogmaals aangezien de stream wel leuk is, maar niet zo scherp als beelden via de satelliet. Mooi werk dat we ze zo toch in goede kwaliteit kunnen bekijken totdat we zelf gaan natuurlijk.

Ik stem ook inderdaad, maar is er al bekend wat de prijs zal worden?

Volg het ook breng alleen pas stemmen uit wanneer ze allemaal geweest zijn:wink:.
Echter het live meekijken baal ik van dat het niet fatsoenlijk werk(te), zit je de hele tijd ohwja niet vergeten 2uur. Dan is het 2 uur moetje het happerend bekijken.

Ik ben benieuwd, hoe was die over het algemeen?

Ik zit ook weer klaar:p
Hopen dat hij dit keer niet gaat vasthangen:rolleyes:

Zal wel komen om dat massaal de nederlandse freaks die site openen om mee te kijken:p

edit:// Ja het was best netjes vond ik zo, wel jammer dat de rook erg bleef hangen dat je niet extreem veel kon zien. Nu gaat het voornamelijk om het horen he. Bij mij happerde die dit keer ook niet:)

Liep bij die finale even een pyrotechnicus ervoor langs:shocked: daar is ook wat lef voornodig:p

Laatst bewerkt:
Hij was inderdaad lekker ja. :D Blijft kicke zo'n mascletà, zelfs via een live-stream. :wink: (De stream haperde overigens niet dit keer, top)

Ja, de finale in volle gang, zie je die pyrotechnicus even gebukt door het veld rennen. :cool: Wat een held.

Heb de mascleta net gekeken (zie link hieronder) En hij zag er kicken uit!
Idd behoorlijk wat rook te snuiven maja hoort erbij :D
Goed tempo lekkere knalle erg lekker!
En ik hoop dat die pyro een schone broek bij zich had want hij zal deze wel volgeschten hebben :p

Mascleta 10 maart

De mascleta is net weer afgelopen. Wat een heerlijke finale had deze! Veel salutes en even flink met mines pompen. Je ziet het niveau langzaamaan verder toenemen :devil: :p :) .

Laatst bewerkt door een moderator:
De mascleta is net weer afgelopen. Wat een heerlijke finale had deze! Veel salutes en even flink met mines pompen. Je ziet het niveau langzaamaan verder toenemen :devil: :p :) .

Helemaal mee eens Mantronix. Niets aan toe te voegen. Als je ook die live rapportage meemaakt zie ook wat voor impact het festival heeft. De dagelijkse aandacht op de tv. Hoe meer je ziet hoe meer je ook gaat beseffen wat voor enorm groot spektakel Fallas is.

Back
Bovenaan