Sierpakket Meter [Ass.]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2980
Artikelnaam: Sierpakket Meter
Bruto Gewicht: 1480 gram
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Box met een veelvoud aan grond- en siervuurwerk Romeinse kaars is vervangen door een fontein
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
In de folder staat er 'n pakje Moon Travelers bij (doorgelonte pijltjes). op de foto mss achter de ratelband. het geeft het pakket wel 'n nostalgisch gevoel mee.

Volgens mij zijn al die meter pakketen hetzelfde want dit is ook gewoon het meterpakket van GBV alleen dan met een ander label. En bij die van GBV zaten inderdaad van die doorgelonte moontravelers.

Dit was een leuk meterpakketje!
Alle fonteinen deden het en dat voor een prijs van €11,-
Volgend jaar weer eentje:)

Ik heb dit pakket al jaren, maar nu hebben ze de inhoud volledig veranderd. Helaas is de bekende trein verdwenen. Ook de fonteinen op stokjes zijn echte pijlen geworden die goed opsteigen maar met een paar Romeinse kaars balleletjes verder niet veel voorstellen. De fonteinen zijn er goed op vooruitgegaan. Ze duren een stuk langer en hebben best een hoog effect. Als je nog geen vuurwerk gehaald hebt zou ik deze zeker meenemen.

Een matig meterpakket met weinig variatie. Ik was afgelopen jaren het Hong Deng Long (of B&W) meterpakket gewend en bij gebrek daaraan deze eens geprobeerd maar dat was ook eens maar nooit weer. Volgend jaar proberen weer die van Hong Deng Long te vinden.

Wel grappig dat als je al het karton er af haalt je misschien net 10% van het volume over houd. :p Maar ja, dat is bijna bij alle fonteinen. En dan is dit zo duur nog niet.

Al jaren hoort een meterpakket erbij.. eigenlijk minimaal 2 stuks..

alleen ja de prijs bij de 1 kost hij 10euro bij de ander 25... goed kijken dus want kwa prijs / kwaliteit verschil merk je niet veel onderling in de meterpakketten.

Vind ik dus wel. Hong Deng Long had ik altijd voor €13 ongeveer, en waren toppertjes. Deze voor €12 ofzo en was een flater. Had Big Bang pakket (oude Schuurmans) die in vvk €11nogiets was en ik €17,95 voor heb neergeteld en als je dan de bijzondere kleuren en kwaliteitseffecten ziet die uit dát Vulcan spul komt...zeker wel verschil in prijs/kwaliteit.

Back
Bovenaan