Thunderstruck

Ik ook. Ik had er 2 dit jaar.

1tje schoot zich in 1 keer leeg, de andere deed het op de normale manier.

Gaf wel leuk spectakel :D

Het was wel loeihard ja. Maar ik vond het wel degelijk een teleurstelling, omdat ik dit effect niet verwachtte.

Overigens knalde deze bak een hoop andere bakken er volledig uit.

Ik heb deze in mijn 10:00 uur project gehad, stookmaat had hem erbij gezet!
Wat een geweld heeft deze cake toch.

Hij knalt alle andere cakes er met gemak uit, alleen de Salute Cake 1 ging harder. Maarja...

Deze cake is niet te duur, al helemaal niet met korting!
Salvo's van drie, al heb ik toch graag de Dutch Thunder, aangezien deze wat goedkoper is en je er dan meer hebt, ook hier krijg ik korting op dusja.

Knal is niet achteruit gegaan ofzo!

Had er 12 doorgelont als absolute finale van mijn spontane showtje na 12en. Was helemaal super. Alleen een van de potten besloot spontaan uit elkaar te knallen. Een gigantische dreun die aardig in de richting van een cobra 6 ging. Een potje stond ineens 5m verder door te schieten. De rest was nergens meer terug te vinden. Ik had ze alle 12 doorgelont met roze lont en vervolgens getaped en in een doos van de big 19 potten gezet. En behalve die eene pot die verder schoot is er niks meer teruggevonden, ook de kartonnen big 19 doos niet. Echt bizar. Zal binnenkort wel even een filmpje plaatsen waarin dit goed te zien is. Blijft natuurlijk een topbak.

Gisteren had ik een variant die in 1x leeg schoot. Hebben meerdere mensen dit meegemaakt?

Ik ook. Ik had er 2 dit jaar.

1tje schoot zich in 1 keer leeg, de andere deed het op de normale manier.

Gaf wel leuk spectakel :D

Het was wel loeihard ja. Maar ik vond het wel degelijk een teleurstelling, omdat ik dit effect niet verwachtte.

Overigens knalde deze bak een hoop andere bakken er volledig uit.

Zie hier. Thunderstruck met productiefout erin.
Eerst de Delicious Thunder, daarna de Thunderstruck.

:bye:

Bedankt voor je film Juppiler.
Ik zelf had hier 2 karton van.
23 gingen perfect, maar ook ik had er 1 tussen zitten die ineens leeg schoot.
Ik vond het totaal niet erg.

Bedankt voor je film Danny, zal hem ook doorsturen aan Hardix zo, vinden ze vast interessant.
Zal dus tussendoor een productiefoutje zitten, was niets bewust, maar deze uitwerking is ook wel erg vet haha!

Had het ook gezien afgelopen jaar! Van mij mogen ze hem erin houden alleen dan met een ander label. Niet dat je niet weet wat je koopt. Knalde flink door!

Ik had het idee dat deze minder hard ging dan de Dutch thunder?

Misschien lag het aan mij hoor, maar misschien meer mensen die dit hadden?

had hier een karton van en vond ze echt mega hard gaan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

verkeerd om gefilmd maargoed het gaat om de knallen

Ik had er ook een paar, heb hier zeker weten weer van genoten.
Blijft in mijn ogen een prima knalbak. Prijs is ook prima in orde.

Bedankt voor de mooie filmpjes.
Zoals al vaker aan gegeven, blijft een prima knalbak dit.

Dat klopt, zal een Chinees zijn op een maandag morgen denk ik:wink:.
Persoonlijk vind ik dat totaal niet erg, maar daar koop je hem uiteraard niet voor.

Back
Bovenaan