China By Night

Grappig, wij hebben 2x dit pakket gekocht bij Bredavuurwerk, en op de potten staat productiejaar 2013. We hebben gewoon 2x 6 gehad, ik klaag niet :)!

Het scheelt dat de mensen hier nooit meelezen en dat je op deze manier geen mensen in verlegenheid brengt door het niet noemen van namen. Oja, dit is sarcasme.
greetzz

Edit: Goed de post aangepast. Ik zou willen aanraden dat mensen geen winkelnamen noemen. Zou jammer zijn als een winkel er problemen mee krijgt.

Laatst bewerkt:
kreeg de goudversie maar gelukkig was de dealer schappelijk.
En kreeg ik de zilververisie wel et 2 dubbele cakes. maar ach een lek=uke set voor een mooie prijs!

Mooi pakket heb er van genoten, lekkere burst en brede boeketen. Presteerde beter dan op de demo waar ik ze gezien had en daar was ik al onder de indruk.

Nu dan de China By Night! China by night...china by night...
Voor 75 euro de 2012 versie.
In 1 woord, WAT EEN SUPER PAKKET!

De potten zijn zeker niet te hard zoals ik vaak lees of dat de sterren uit zouden gaan.

De boekketten en knallen zijn super mooi, groot genoeg en de knallen zijn vele malen harder dan een asian thunder heb ik het gevoel!

Daarna komt nog de dubbele finalen van 2x3 schoten! Echt, wat een super pakket!

Het filmpje van 1 post hierboven is wel een van de mindere potten, vind ik. Maar de rest voor die prijs... petje af voor dit pakket!

heb dit jaar samen met bastiaan91 1 karton gehad van het jaar 2012.
het waren echt super mooie cakes.
goeie uitwerking ik was dik tevreden

Erg gave cakes met een harde burst en mooie en grote effecten! Jammer dat 1 cake z'n tweede finale het publiek in knalde :p

Prima cakes voor dat geld! Al vielen ze hier soms wat in het niet, had de Extreme salute 2.0 ook en die lag er toch echt een paar trede boven!

Had de 2012 versie. Wat een prachtige cakes! Knetterharde burst(met name de cake met gele peony) en goed uitgewerkte effecten voor de prijs die je betaald. Volgend jaar weer? Wat mij betreft wel!

Ik had de 2012 versie, dus alle 6 de cakes, maar wat een SUPER assortiment. Echt een kei en keiharde burst, grote effect spreiding, af en toe wel heel erg groot door de burst, maar echt prachtige effecten. Wat een super pakket. Mooie finale salvo's in de cakes, ik wil hem volgend jaar weer! Filmpjes;
2 Geschoten (Wie weet welke het zijn, zeg het dan zet ik het erbij!)
2 Geschoten (Wie weet welke het zijn, zeg het dan zet ik het erbij!)
1 Geschoten (Wie weet welke het is, zeg het dan zet ik het erbij!)
Mistery City

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan