In Shock (Salute cake 1)

Dit afkeuren? dit moet de 2013 versie zijn en knalt veel zachter en zit sterretjes in.

Ten eerste mag je best een bron van je filmpje geven, dit is namelijk mijn filmpje...
Ten tweede ik heb hem live gezien en dat is die van het filmpje, de 2013 versie, en die was net zo knetter hard als vorig jaar, echter was de microfoon nat door het storm achtig weer.
Ten derde roep je maar wat aangezien jij dit concludeert uit mijn filmpje terwijl dat niet gelijk staat aan een real life ervaring.

Ik baal hier trouwens wel heel hard van, een dag voordat wij hem allemaal in huis zouden hebben gewoon afgekeurd.... Ik krijg toch een beste afkeer tegen dit Nederlands vuurwerkbeleid...

ik zie het morgenvroeg dan wel bij valk, moet verdomme wel een dik uur reizen met de auto voor mijn karton shock 1, speciaal deze hievoor besteld bij valk, mocht het zo zijn dat tie niet meegaat met mij, dan weet ik wel wat ik volgend jaar doe, dan word het alleen nog maar professioneel vuurwerk, dan heb je geen last van afkeur pfffffffffff

die gekken hier krijgen het dadelijk nog zover dat elk europees land in de maat van dat achterlijke nederland moet gaan lopen

Dit is ook weer zo een product waar veel freaks naar uit keke.
En ook afscheid van mogen neemen als de geruchten kloppen.
Dood zonde.

Het is erg jammer inderdaad, erg op verheugd maar kan iemand op zo'n korte termijn nog iets anders aanraden wat hard knalt? Heb geen verstand van de knalcakes namelijk.

Het is erg jammer inderdaad, erg op verheugd maar kan iemand op zo'n korte termijn nog iets anders aanraden wat hard knalt? Heb geen verstand van de knalcakes namelijk.

Secret salute - rubro
Silver salute - wolff
Thunder flower - royal
Thunderstruck - hardix
Aftershock thunder - hardix

Zullen minder zijn dan salute 1 maar in mijn ogen wel de beste vervangers.

hier baal ik verschrikkelijk van zeg .... ik moet om twaalf uur me bestelling ophalen waaronder een karton salute 1 ... wat een domper zeg ik had het niet verwacht dat hij nu nog afgekeurd zou worden :sad:

Back
Bovenaan