Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zit 2 gram in, en dat heeft er altijd in gezeten![]()
Knalt deze ook gelijk aan de Fenix Original of niet?
Ben echt benieuwd.
Heb namelijk geen Pools vuurwerk en ik hoop dat dit een zeer goede vervanger is voor de harde Poolse knallers los van de prijs.
Is het verschil met een normale nitraat uit België zoals een Thunder Cracker of Ch Banger nou zo groot?
Kan ik me niet indenken aangezien de kruitinhoud.
Geen ervaring met de oude fp3, maar de ervaringen waren dat ze hetzelfde knallen, alleen had de oude fp3 meer druk.Knalt deze ook gelijk aan de Fenix Original of niet?
Ben echt benieuwd.
Heb namelijk geen Pools vuurwerk en ik hoop dat dit een zeer goede vervanger is voor de harde Poolse knallers los van de prijs.
Is het verschil met een normale nitraat uit België zoals een Thunder Cracker of Ch Banger nou zo groot?
Kan ik me niet indenken aangezien de kruitinhoud.
Vind ze toch wel echt een duidelijk stuk harder dan de Choeet Banger...Dit is ook een beetje waar ik mee zit.
De vraag van: gaat het echt zo veel harder als een normale nitraat als inderdaad de Chooêt Banger.
Ik heb het idee dat ondanks de huls en het beetje meer kruit niet veel verschil is.
Is dit dus wel zo?