Black Surprise

Ziet er echt geweldig uit! Heb het geluk dat hij dit jaar hier ook word verkocht (Hollandivani, Zwarte markt Beverwijk), en de prijs is €12,50! Dus ga nog ff kijken of ik er 2 van zal halen.

Wat een lekker ding! Heerlijke crackling peonies in combinatie met goede harde salutes. Voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!

ik vond hem ook goed hard, alleen de space shooters vond ik toch harder.

maar wat was die rommelig, geen ''salvo's'' meer maar alles ging door elkaar heen.

Jammer dan, volgend jaar maar meer space shooters:p

Na het zien van Lesl video snap ik waarom ik zo teleurgesteld was. Ik had er 2 tegelijk gedaan en het ging veel te snel en rommelig. Ik dacht dat dat het rommelige kwam doordat ik er 2 tegelijk deed, maar niet dus:bonk:. Volgend jaar toch maar de Space Shooters.

Na het zien van Lesl video snap ik waarom ik zo teleurgesteld was. Ik had er 2 tegelijk gedaan en het ging veel te snel en rommelig. Ik dacht dat dat het rommelige kwam doordat ik er 2 tegelijk deed, maar niet dus:bonk:. Volgend jaar toch maar de Space Shooters.

Ga ook het filmpje van de Space shooters uploaden nu.
Dan zie je gewoon een enorm verschil, hoe netjes de space shooters schiet, wat lager tempo, maar dan komen de titanium boeketten ook beter tot hun recht. Daar waar deze cakes om draaien vind ik

Ja, echt jammer. Ik heb even gemeten en die van jouw duurde 15 sec, terwijl op de demo-videos de cake 20-25 seconde duurt en ook veel netter schiet. Ik baal er nog steeds een beetje van.

Ja, echt jammer. Ik heb even gemeten en die van jouw duurde 15 sec, terwijl op de demo-videos de cake 20-25 seconde duurt en ook veel netter schiet. Ik baal er nog steeds een beetje van.

voordat ik hem besteld had, had ik een paar exemplaren gezien, die het wel goed deden.

Zit nu te denken, waar gaat het dan fout?

Want de space shooters, ging wel netjes, stuk voor stuk.

Ik heb een ander filmpje van de black suprise bekeken, en die was goed neergelegd.
En toen weer de mijne bekeken. Bleek ik het niet goed neergezet te hebben.

Hij schiet ook w-shape.

Het gaat dus gewoon een beetje te snel.

Zo rommelig is hij dus niet.

Laatst oud en nieuw hier afgeschoten. Zit nog vers in mijn geheugen. Ik moet zeggen dit is nou voor mij nou o.a. één van de voorwaarde's zoals een kwaliteit shooting cake hoort te zijn. 't Schiet lekker weg, juiste tempo, burst is 100% goed, leuke combinaties / variaties tussendoor. Het hield mij aandacht vast. Als punten score geef ik het een: 9. Het had wat mij betreft een 10 kunnen krijgen als hij 2x zolang duurde.

Laatst bewerkt:
Zo veel gekleurde sterren bij een saluteschot. Ik blijf dat spuuglelijk vinden. Iets minder mag wel, zo lang er enkele sterren bij zitten, komt dit product toch wel door de keuring.

Back
Bovenaan