Sky Screamers

Ten eerste omdat de bak extreem groot is, dus hoge transportkosten. Daarnaast is de juist fluit produceren zo makkelijk nog niet dus gaat ook hogere kosten in zitten. Maar nu het een muizenpiepje is geworden kan de prijs wel omlaag :D

Dat blijkt maar weer.. maar vaak kan je enkel karton prijzen krijgen tot begin december. De kans dat dit blok zo dramatisch presteert was niet heel groot en niemand zag dit voor dit jaar aankomen natuurlijk. Ondanks dat het al een keer eerder is gebeurt en je hebt natuurlijk gelijk. Het beste kan je wachten tot het weekend na 14december ongeveer dan zijn alle demo's geweest.

Hij klinkt een beetje zoals de versie uit 2008 niet best.Als ik eerlijk ben vind ik hem zelfs die 34,50 niet waard.:shocked:

Als er een importeur is die een cake met soortgelijk effect in een showbox weet te krijgen voor schappelijke prijs, dan is het over. Misschien tijd voor een permanente prijsverlaging?

Samen met een mede freak een karton gekocht! ook wij balen erg.
Hopelijk kunnen we het karton nog anuleren of omruilen.
Zelfs voor de prijs van een kleine 35 euro vind ik deze cake zijn geld niet waard.

:pDat heet elk voordeel heb zo ze nadeel .

Mensen kopen een karton terwijl ze geen eens weten hoe ze presteren.
Leuk voor de bedrijven zo als orthen .. nog meer werk er aan.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Groet Gino

Indien je een product (zoals één stuk of een karton Sky Screamers) hebt besteld via een webwinkel, heb je een aankoop op afstand gedaan. Bij het 'kopen op afstand' gelden wettelijke regels, zoals het zonder opgaaf van reden ruilen of annuleren bij ophalen van de producten in de winkel.
Ik raad dus iedereen aan die niet tevreden is met zijn bestelde Sky Screamers, om bij de winkel zijn geld terug te vragen of mogelijkheid tot omruilen aan te vragen. De winkels zijn daar misschien niet blij mee, maar als consument sta je dan in je recht.

Indien je een product (zoals één stuk of een karton Sky Screamers) hebt besteld via een webwinkel, heb je een aankoop op afstand gedaan. Bij het 'kopen op afstand' gelden wettelijke regels, zoals het zonder opgaaf van reden ruilen of annuleren bij ophalen van de producten in de winkel.
Ik raad dus iedereen aan die niet tevreden is met zijn bestelde Sky Screamers, om bij de winkel zijn geld terug te vragen of mogelijkheid tot omruilen aan te vragen. De winkels zijn daar misschien niet blij mee, maar als consument sta je dan in je recht.

Ik zat al te wachten op je reactie. Super!

Laten we wel zeggen €65 is een hoop geld voor een 500 grams cake, heb deze nu al in een paar demo's gezien waar die gewoon slecht presteert.

Persoonlijke vind ik dat als deze bak naar behoren functioneert hij nog niet eens zijn advies prihs waard is. Typisch schuurmans met zijn veel te hoge prijzen. Tuurlijk de oude versie en misschien de nieuwe versie is prachtig, maar voor de advies prijs!?

:pDat heet elk voordeel heb zo ze nadeel .

Mensen kopen een karton terwijl ze geen eens weten hoe ze presteren.

In november heb je ook geen andere keus.
Daarnaast is het onvoorstelbaar en ook niet normaal dat zo'n (dure) cake ineens zo veel kwaliteit inlevert.
Als jouw Coca Cola ineens naar 3ES smaakt, of als jouw Mercedes ineens rijdt als een Fiat, dan is dat ook normaal?

Wettelijk heb je een bedenktijd van 7 werkdagen bij koop of afstand. Kan je hierbij geen hinder ondervinden als je deze na de 7 werkdagen pas wil annuleren / ruilen ?

Iemand een idee van welk jaar deze zijn? 2012 0f 2013 ?

83813234_1449801594.jpg

Ik denk ook 2013, kan je niet gewoon even op de cake(s) zelf kijken? :)
(of evt. een foto van de cake van elke zijde hier posten)

Back
Bovenaan