Harry Loots [Baarle-Hertog]

SUPER ZOTTE WEEKENDSTUNT 13, 14 & 15 DECEMBER!

NEW NITRATE CAKE 16SH
Met deze superstunt absoluut de goedkoopste knalcake van de BENELUX!

16sh Silver tail op to flashing thunder.

Weekendstunt : 1 voor €4
Super Weekendstunt : 3 voor €10
1.jpg

GOLDEN SKY
Gouden mine + gouden treurwilboeketten in een goed tempo.
De hele lucht met goud gevuld!

Weekendstunt van €16.50, NU! : 1 voor €13.5
Weekendstunt van €33, NU! : 2 voor €20
1 (1).jpg

GOLDEN SKY 2-PACK
Gouden mine + gouden treurwilboeketten in een goed tempo.
De hele lucht met goud gevuld!
Mogelijkheid om in V shaped te schieten.

Weekendstunt van €33, NU! : 1 voor €20
1 (2).jpg

Van de week even langs geweest, blijft een hele toffe en leuke winkel.
Alleen een minpuntje en dat had ik vorig jaar ook al dat er vaak producten op of niet aanwezig zijn en ze nog wel in de vitrine of website staan..

Voorderest ga zo door !

Van de week even langs geweest, blijft een hele toffe en leuke winkel.
Alleen een minpuntje en dat had ik vorig jaar ook al dat er vaak producten op of niet aanwezig zijn en ze nog wel in de vitrine of website staan..

Klopt vind ik ook altijd, maar de hele vitrine continu up to date is ook wel een gedoe. Achter producten op de site gewoon even uitverkocht zetten lijkt mij wel kleine moeite. Even een tip: ik mail Loots altijd even van tevoren of de beste producten die ik graag wil er wel zijn. Anders stel ik mijn tripje gewoon uit. Bespaart je teleurstellingen als je ver gereden hebt. :wink:

Sterker nog, ik heb zelfs gebeld !
Mede over de nitrate cakes die dit weekend in de promo gaan, aangezien vandaag de enige dag was dat ik naar baarle kon !
Even netjes gebeld van te voren of ik evt van de actie gebruik kon maken een dag te vroeg.
Nou goed dat kon dus niet want, de cakes waren er nog niet volgens degene die ik aan de lijn had, uiteindelijk toch maar gereden en mijn bestelling gedaan o.a ook maar de nitrate cake besteld en waren ze er dus wel ;)

Geen groot probleem uiteindelijk maar toch..
Ik zal zeker nog terugkeren naar deze winkel volgend jaar, maar zal het toch in mijn achterhoofd houden :)

@ Steppa. Wij hebben elkaar op de middag gesproken. De cakes zouden pas later op de avond geleverd worden, een precies tijdstip van levering hadden we toen nog niet. Het leek ons dan ook beter om teleurstelling te voorkomen, mocht u iets vroeger op de dag zijn geweest waren ze nog niet geleverd...

Maar geniet vooral van je vuurwerk en nog fijne feestdagen en een knallend oud op nieuw!

Uiteraard, ik neem het jullie ook niks kwalijk maar toch vond ik het wat vervelend.

Voorderest ben ik vlot geholpen en een pakje scorpios erbij gekregen.
Laten we maar uitgaan van een misverstand ;)

Eensgelijks

Afgelopen 30 december nog bij Loots geweest (druk druk druk daarbinnen) en in de hoek stond een behoorlijk grote cake/waaier voor 115 euro van original fireworks. Kon verder niet goed zien hoe deze cake/waaier hete omdat het zo druk was. Er stonden 2 doorlont bakken bovenop. Weet iemand hoe deze cake/waaier heet en waar ik meer info hierover kan vinden?

Afgelopen november voor de eerste keer inkopen gedaan bij Loots. Op mijn lijstje stond o.a. Mixed Emotions, Tribal, Heavy-5, Jorge Solaris, de JW2005, de Pyromould Mustang, het november-sierpakket en de 61-shots Salvopotten (assortiment van 4). Allereerst wil ik mijn complimenten geven voor de zeer vriendelijke bediening. Ik heb nog wat gratis vuurwerk gekregen (Old/New Skool) en een blikje fris voor de terugreis. De Heavy-5 zijn geweldig voor het inschieten. De Jorge potten in de straatshow verwerkt, prachtige mooie grote effecten, zoals verwacht. Een van de absolute toppers in ons showtje waren de 61-shots Salvopotten (de Mega al bij het inschieten de lucht ingeknald). Bij het afschieten van elke pot, stond iedereen juichend te kijken met een big smile. Absolute aanraders!!!. Kom hier dit jaar zeer zeker terug. Ben trouwens nog benieuwd naar ervaringen met de 25 mm, 50 shots flowerbedjes. Waren nog niet aanwezig tijdens mijn bezoek. Helaas gemist.

Vroeger stond Loots nog bekend om chagereinigheid en klantonvriendelijk.
Maar tegenwoordig vind ik ze net zo goed als de zena filialen. :)
Krijg altijd wel een presentje erbij en de service is in de loop der jaren sterk verbeterd.
Ze zien mij zeker terug komend voorjaar :)

Vroeger stond Loots nog bekend om chagereinigheid en klantonvriendelijk.
Maar tegenwoordig vind ik ze net zo goed als de zena filialen. :)
Krijg altijd wel een presentje erbij en de service is in de loop der jaren sterk verbeterd.
Ze zien mij zeker terug komend voorjaar :)

Net zo goed als zena filialen?
Ik vind Loots een stukje beter!!
Vriendelijker mooiere acties en een veel diverser assortiment.

Ik had de Jorge Solaris en de Solar vond er niet veel aan.
Kleine effecten ook niet echt hele bijzondere,, Ik vond ze het geld niet waard, is beter op de markt

Iemand bekend met deze cake?

1.jpg

POT VAN HET JAAR 2013!

25sh cake welke los schiet en regelmatig in salvo's met prachtig grote effecten en een finale om kippenvel van te krijgen!
één van de mooiste cakes die de laatste 10 jaar gemaakt zijn!

Nou weten we dat Loots wel van superlatieven houdt, maar ik word er toch weer nieuwsgierig van :D

Iemand bekend met deze cake?

Jazeker.

Ik heb inmiddels begrepen van de eigenaar van de pot dat de film die ik hier poste NIET de dove of love is. het filmpje heb ik ff geparkeerd tot het duidelijk is wat het dan wel is.

Laatst bewerkt:
Kijkend naar de prijs, aantal schoten, lont afschermer hetzelfde is als op de 'oldskool newskool' collectie en deze vermoedelijk van Wolff afkomen, en dat de Alcatraz van de website van Loots is verdwenen, omlabeling misschien? :p

Back
Bovenaan