In Shock (Salute cake 1)

Er komen nu meer demo's aan waar die geschoten gaat worden (Valk bijvoorbeeld)

Laten we hopen dat er daar meer duidelijkheid over komt!

Bestelling de deur uit. Karton is besteld. Hoop toch dat deze niet gaat tegenvallen, maar dat zullen we pas eind deze maand weten.

Laat Valk dan ook eens die Salute Cake 2 schieten. Want daar hoor ik niemand over en deze gaat ook lekker hard. Dus Rene als je meeleest.:D

Mocht het zo zijn dat op alle demo's de 2012 versie geschoten gaat worden en blijft er nog steeds onduidelijkheid, dan zal ik kijken of ik dit jaar beide versies goed kan fotograferen en kan opnemen, en dan zal ik ze hier plaatsen op het forum. Ik heb namelijk dit jaar een karton 2012 en een karton 2013, maar dat kan ik pas doen als ik ze binnen heb. (oohja ik heb de salute cake 2 ook zal die er ook gelijk op zetten) :)

Van deze vergelijking gaan meerdere filmpjes komen denk ik zo! ze zullen beide uitvoerig getest en vergeleken worden.
Toch blijf ik het raar vinden dat er niemand met duidelijkheid kan komen, er moeten mensen zijn die dit exact weten.

Mocht het zo zijn dat op alle demo's de 2012 versie geschoten gaat worden en blijft er nog steeds onduidelijkheid, dan zal ik kijken of ik dit jaar beide versies goed kan fotograferen en kan opnemen, en dan zal ik ze hier plaatsen op het forum. Ik heb namelijk dit jaar een karton 2012 en een karton 2013, maar dat kan ik pas doen als ik ze binnen heb. (oohja ik heb de salute cake 2 ook zal die er ook gelijk op zetten) :)

Pfff, hoe moeilijk is het om iets van iemand aan te nemen...
Er staan toch al meerdere post in dit topic waarin uitgelegd word hoe deze cake tot stand is gebracht en dat schuurmans bevestigd dat hij onveranderd is.
Wat wil je nog meer horen?

Pfff, hoe moeilijk is het om iets van iemand aan te nemen...
Er staan toch al meerdere post in dit topic waarin uitgelegd word hoe deze cake tot stand is gebracht en dat schuurmans bevestigd dat hij onveranderd is.
Wat wil je nog meer horen?
Vuurwerk is niet erg stabiel in kwaliteit. Voor je het weet is een product van hoge kwaliteit ineens slechter geworden. Daar zijn ongelofelijk veel voorbeelden van. Als China tegen Schuurmans zegt dat het goed is, Schuurmans gelooft dat en zegt tegen ons dat het goed is en wij geloven dat ook weer, maar er is nog geen test uitgevoerd, dan weet je eigenlijk nog steeds niks. Vuurwerk is te onbetrouwbaar daarvoor.

@Dinkydau, daar heb je zeker gelijk in. Dit is vele malen gebeurt en ook bij Schuurmans. Waar het probleem meer zit is dat de meeste mensen bang zijn dat deze cake van categorie 3 naar 2 gaat. Ofterwijl een stap achteruit en niet zo zeer in kwaliteit achteruit binnen dezelfde grenzen ( wat ook kan natuurlijk ).

Laatst bewerkt door een moderator:
We zitten hier in Nederland ook nog met het probleem dat we vuurwerk niet mogen kopen voor 28 december, en eigenlijk niet eens mogen afsteken voor 31 december 10:00. Binnen de wet is het voor consumenten absoluut onmogelijk om producten te testen en meer te kopen als het bevalt. Het fijne van België is dat er altijd wel iemand is die, bij grootschalige twijfel en onduidelijkheid, even eentje afsteekt (zoals de hydra serie een paar jaar geleden). Daar is zoiets ook binnen de wet te regelen.

Het hoort ook niet dat je deze cake dadelijk moet gaan drogen om het product te laten werken zo als het hoort. Kijk bij rotjes vind ik het niet echt een heel erg probleem.. daar kan je dan nog mee leven. Maar dit gaat om cake's waar iedereen echt behoorlijk voor heeft betaald. Ik ben best bereid om ze een beetje bij de verwarming te zetten maar daar houd het dan ook mee op en meer kan je volgens mij ook niet doen. Wat heeft het voor zin die 2/3 dagen? Volgens mij echt helemaal niks met cake's.

Ik wil echt geen paniek zaaien en ik wacht graag zaterdag af en desnoods de eerst volgende demo. Maar ik ga er ook niet om heen draaien want ik heb zelf er veel geld aan uit gegeven , en dat was 21 euro per cake terwijl dat eigenlijk al veel te veel is. En er zijn zat freaks ook die er veel geld aan uit hebben gegeven.

Ik ben blij dat iemand zo als jij deze cake iedergeval zo test want dan zijn we er eerder bij wanneer deze cake onder de maat presteert. Het zou denk ik ook best een chaos opleveren als het 3 dagen van te voren pas bekend zou zijn, al zou ie minder presteren. We moeten maar gaan hopen op het beste voor zaterdag.

Daarnaast brengt Vulcan in Duitsland ook alles onder de naam Vulcan en niet Schuurmans. Vulcan is een nieuwe speler op de Duitse markt. Daar zullen we de komende jaren nog veel van horen in Duitsland. En ik geloof echt wel dat deze cakes lekker zullen knallen.

Tuurlijk gaan die dingen weer lekker rammen, heb vertrouwen. Zet voor de zekerheid bij de verwarming baad het niet dan schaadt het niet.

We zien het zaterdag wel. Wel even de cake van te voren filmen met etiket etc. Want foto,s doen me niet zoveel, die kunnen overal vandaan komen. Desnoods even een anonymous maskertje op.:wink:

Ik merk dat er een meningsverschil is tussen bepaalde personen en dat is niet verkeerd want we hebben hier tenslotte een discussie forum waar je het niet met elkaar eens hoeft te zijn maar waar wij elkaar wel in elkaars waarde moeten laten.
Helaas kan ik niet echt terughalen waar het allemaal over gaat aangezien een lid al zijn berichten heeft verwijdert en dat is erg jammer, nu ga ik dus even puzzelen wat te doen en daarna gaat dit topic weer open met normale reacties en elkaar in waarde laten !!

Topic weer open en heb een beetje orde op zaken kunnen stellen, sommige berichten heb ik moeten aanpassen of quotes weg moeten halen van berichten die verwijdert waren of die ik heb moeten verwijderen, nu graag weer on topic !

Morgen zijn er veel demo's waar deze geschoten gaat worden, zou het verlossende antwoord komen of schiet men dan nog de 2012/2013 variant? ik hoop dat iemand deze discussie kan beeindigen met belastend materiaal.

Back
Bovenaan