De Hindoe-Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
kruitsnuiver zei:
wat me nu opeens opvalt is dat bij de chinese rollen de eindbom groter is bij de grotere matten als bij de kleine.
en bij de hindo rollen is de eindbom in de kleinste rol weer het grootst :p

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het gezichtsbedrog. Zijn al die eindbommetjes even groot. Maar inderdaad, ze groeien niet mee. :wink:

heb er 2 mee mogen maken en ik kan zeggen dat ze erg goed klonken!
lekker stabiel tempo, geen mat die haperde door natte ondergrond zoals bij 100k nog wel eens wil gebeuren en absoluut waar voor je geld. 2 hindorollen tegelijk afsteken zou zeker niet misstaan tov van een 100k en is nog een stuk goedkoper ook!

toprolletjes!

Ik moet zeggen dat ik echt versteld stond toen ik de eerste hindoe rol afstak. Vrij harde knallen, en omdat het in de middag was kwamen vrij veel mensen even buiten om te kijken :D

Eerste was opgehangen ging vrij goed, eindbom viel echter wel op de grond en kwam daar tot ontploffing. De 2e gewoon om 12 uur neergelegd met eindbom op een verhoging(weer top). Vond de kwaliteit van het doorlopen beter als gewoone chinerse rollen. Hoop volgendjaar weer een paar te kunnen kopen...
Hopen dat ze in het assortiment blijven :sad:

Ik heb nog nooit eerder een Hindoerol mogen afsteken of meegemaakt, maar tijdens deze jaarwisseling is het me toch gelukt. Ik had 'm gekocht bij Salon Roger, het was een 1.000 shots versie.

Toen ik 'm zag ik de winkel, leek het best wel klein voor een groot vermaak. Na overleg hem ik 'm toch maar gekocht en ik heb zeker geen spijt ervan gehad!

Het aansteken ging wat moeilijk, maar nadat de lont was onstoken, barstte het geweld los in een zee van harde lekkere knallen.

Jammer dat de rol zo kort duurde, dit jaar op naar de 3.000 versie :wink:

Ik wil dit jaar de 3.000 shots verzie gaan halen, maar ik heb eigenlijk uit geen een forum op kunnen halen hoelang deze ongeveer doet, dus mischien heeft iemand antwoord op mijn vraag :bye:

hey

Een hindoe rol 3.000 duurt ongeveer tussen de 1min en 45sec en de 1min en 50sec

(deze rollen kwamen bij alpeco vandaan)

mzzl Seda

Ik heb dit jaar 3x een hindo 1000 van helios afgestoken en ik vond ze egt zeer goed...ze knalde lekker constand en hard en de eindbom was lekker.

Maar wat mij opviel bij 1 van deze 3 hindo rollen was dat er 1tje veel langer knalde maar wel net zo constand als de andere 2..mischien een productie fout? mischien een langzamer lont er in ofzo..ik vond het iig heel vaag :p

kruitsnuiver

Seda zei:
hey

Een hindoe rol 3.000 duurt ongeveer tussen de 1min en 45sec en de 1min en 50sec

(deze rollen kwamen bij alpeco vandaan)

mzzl Seda

Keek net een filmpje van een hindoe 3.000; 51 secondes. :wink:

Weet iemand of de Liuyang Cracker 1000 van Salon Roger ook valt onder categorie hindoerollen. Ik dacht zelf van wel. Maar toen ik naar de prijs keek: € 8,-met eindbom en € 7,- zonder, leek het me onwaarschijnlijk tegenover de € 12,50 van een Hindoe 1000.

Alvast bedankt.

prijzen

prijzen

de prijs van de hindoe rol 1000s is € 10 en is wel mee kvk bij alpeco

Laatst bewerkt door een moderator:
Momenteel is alles mett kvk, op de CT500, pirat, enkele sierpotten enz na.
Dat in verband met de keuringen die nog in volle gang zijn. Vanaf de lente en juni verwacht men dat er vele producten door de keuring heen zijn gekomen.

Dus wat normaal zonder kvk was, is momenteel met kvk.

Laatst bewerkt door een moderator:
De hindoe rol 3000! Ik ben er zeer tevreden over! Mooie harde knallen met lekkere flitsen, net niet zo goed als een 100k maar als je naar de prijzen kijkt van allebei is het voor mij niet moeilijk kiezen welke rol ik neem! (allebei kan natuurlijk ook) Ik had het geluk dat bij Alpeco de actie was 1 rol halen 2 betalen. Dus twee rollen voor 25 euro heb ik gehad! :D :bonk:

Steeds meer mensen stappen over op de Hindoe rol, omdat deze beter/constanter knalt dan de Chinese rollen.
De Hindoe rollen knallen lekker en hebben een geleidelijk tempo en goede eindbom.
Er zijn diverse merken die de Hindo rollen op de markt brengen, die van Bonbrigde is kwalitatief het best.

Dikke aanraders!!

Groeten
RedLantern

Inderdaad, maar ik hoop dat de prijzen voor volgend oud en nieuw niet veel hoger zijn geworden.

En de hindoerol 1000, is die op dit moment nog ergens te halen? :rolleyes:

ja, als ik het goed heb zijn ze bij Salon Roger nog te krijgen met eindbom maar hij heeft er ook zonder.
aan jou de keuze! :p

Beter dan dat ze er nog zijn, want ik had namelijk van meerdere mensen gehoord dat ze totaal niet meer verkocht werden. :) Maarja de keuze lijkt me simpel, met eindbom he! :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan