InderdaadMattenfreak zei:Dat is gewoon duur man... Een stukje PVC en een pakje sterretjes heeft een veel groter effect, laat mooie zwarte plekken achter op straat en is een stuk goedkoper!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
InderdaadMattenfreak zei:Dat is gewoon duur man... Een stukje PVC en een pakje sterretjes heeft een veel groter effect, laat mooie zwarte plekken achter op straat en is een stuk goedkoper!![]()
afca-malukuboy zei:Als je 2 doosjes grondbloemen in 1x aandoen dan rookt het ook als een malle..haha je ziet egt nix meer
Steelpan zei:Rooktabletten zijn inderdaad witte ronde schijven. Ze worden nog bij een aantal winkels in Belgie verkocht (onder de toonbank) . Rooktabletten zijn wel heel prijzig, vorig jaar kon je ze nog kopen voor 4 euro per stuk! (5 in een doos) Rooktabletten zijn niet beter dan de Rookstaven of los Poeder.
Mattenfreak zei:Wil je eens een foto plaatsen van die dingen? En als het kan ook een filmpje!![]()
siebrand zei:wil iemand eens een recept posten van een rookbom?![]()
siebrand zei:wil iemand eens een recept posten van een rookbom?![]()
picollo zei:ik ga binnekort ook weer eens naar de fopshop in dord wat hebben de daar nog meer voor kindervuurwerk, ik kocht er vroeger altijd de bekende "stinkies" ook wel stink lucifers genoemd
heb me altijd verbaasd waarom want er zat een beetje kaarsvet omheen maar het stonk totaal niet![]()