Valk Vuurwerk Nijverdal

Zojuist toch maar een bestelling gedaan, kon het niet laten.
doos Big 19 en doos Salute cake van schuurmans.

IS het ook al weer mooi voor dit jaar, kreeg er ook nog een gratis Notorius bij, dat is voor het eerst
dit jaar bij vuurwerkperdoos.

Kon het ook niet laten en toch maar een doos big 19 besteld. :)

P.s. heeft er iemand nog een folder van vorig jaar?

Waarom staat er eigenlijk links onderin JAN LIMPENS VUURWERK..... op de site...??

Ben er wel achter dat er een hoop winkels zijn die de zelfde layout gebruiken (templates)

Komt die ook weer online net zoals vorig jaar?
Heb helaas niet het budget om op vuurwerkperdoos te kopen maar ben zeer benieuwd naar de losse verkoop!

Bij de gratis producten zag ik het volgende staan: "Boven de € 1200.00 neem contact met ons op." Heeft iemand enig idee wat ik me daar precies bij moet voorstellen (extra korting, ander gratis product, etc.)? Wij zitten hier nog net onder met ons lijstje en vragen ons af of het misschien nog loont om toch voor die 1200 te gaan :wink: .

Bij de gratis producten zag ik het volgende staan: "Boven de € 1200.00 neem contact met ons op." Heeft iemand enig idee wat ik me daar precies bij moet voorstellen (extra korting, ander gratis product, etc.)? Wij zitten hier nog net onder met ons lijstje en vragen ons af of het misschien nog loont om toch voor die 1200 te gaan :wink: .
Ik zou zeggen,voor het exacte antwoord,zonder twijfel,stuur ff mailtje naar valk.Of contacteer hem hier op vwc.Dan weet je zeker 100% het goeie antwoord en komt er ook geen verwarring.

Is het alleen mogelijk om per karton te bestellen als je een goede korting wilt? Dus niet met 35% korting op losse producten of zo iets?

Is het ook mogelijk om meerdere keren een bestelling te plaatsen met een account, dat je alles op dezelfde tijd kan ophalen?

Als ik zo vrij mag zijn om te spreken.

Is het alleen mogelijk om per karton te bestellen als je een goede korting wilt? Dus niet met 35% korting op losse producten of zo iets?

Nee Valk doet enkel met karton verkoop. Daarentegen heeft valk op de normale verkoopsite die vanaf 1 Dec beschikbaar is, meestal ook kortingen van 20-25% op de advies prijzen. Dit gaat dus om de gewone losse producten.

Is het ook mogelijk om meerdere keren een bestelling te plaatsen met een account, dat je alles op dezelfde tijd kan ophalen?
Dan zul je telkens dezelfde afhaal tijd moeten selecteren, maar ik zou hierover even een mailtje naar Valk zelf sturen.

Zo de laatste bestelling qua kartonnen is ook de deur uit. Dat brengt de totale schade op:
3x Big 19
1x ES 3.0
1x Heavy 5
1x Golden box
1x Mayhem

Nu maar wachten tot 1 dec. dan kan de normale verkoop ook geplunderd worden :)

Valk bedankt voor de service omtrent de vragen die ik had!

Back
Bovenaan