Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er al meer bekend over de valk single shots? En komen er nog meer 80jr valk artikelen?
die zullen 1dec wel op de website staan
die zullen 1dec wel op de website staan
Kon het ook niet laten en toch maar een doos big 19 besteld.
P.s. heeft er iemand nog een folder van vorig jaar?
heb ik, wat wil je weten ?
Alle klanten die op vuurwerkperdoos hebben besteld krijgen eind november
De folder in de bus.
Reva
Alle klanten die op vuurwerkperdoos hebben besteld krijgen eind november
De folder in de bus.
Reva
Ik zou zeggen,voor het exacte antwoord,zonder twijfel,stuur ff mailtje naar valk.Of contacteer hem hier op vwc.Dan weet je zeker 100% het goeie antwoord en komt er ook geen verwarring.Bij de gratis producten zag ik het volgende staan: "Boven de € 1200.00 neem contact met ons op." Heeft iemand enig idee wat ik me daar precies bij moet voorstellen (extra korting, ander gratis product, etc.)? Wij zitten hier nog net onder met ons lijstje en vragen ons af of het misschien nog loont om toch voor die 1200 te gaan.
Is het alleen mogelijk om per karton te bestellen als je een goede korting wilt? Dus niet met 35% korting op losse producten of zo iets?
Dan zul je telkens dezelfde afhaal tijd moeten selecteren, maar ik zou hierover even een mailtje naar Valk zelf sturen.Is het ook mogelijk om meerdere keren een bestelling te plaatsen met een account, dat je alles op dezelfde tijd kan ophalen?