Vuurwerkland Steenbergen

header_vuurwerklandfreaks_2013_2014_vuurwerk_oud_en_nieuw.jpg

30% KORTING VOOR LIEFHEBBERS TOT EN MET 1 DECEMBER 2013!

Beste Liefhebbers,

Ook dit jaar heeft Vuurwerkland-Steenbergen.nl weer speciale kortingen voor de leden van VWC, FPM en AVP.

Na het grote succes van vorig jaar gaan we dit jaar verder met waar we vorig jaar gebleven zijn, namelijk het beste vuurwerk verkopen met de service die je van Vuurwerkland mag verwachten! De website heeft de nodige aanpassingen gehad en ook ons geautomatiseerde voorraadsysteem is weer verder uitgebreid om nog nauwkeuriger te kunnen werken. Uiteraard is ook ons assortiment weer onder handen genomen en zijn er tientallen nieuwe batterijen, pijlen en pakketten, die garant staan voor een geweldige jaarwisseling!

Vanaf vandaag (1 november) is speciaal voor alle liefhebbers de website www.vuurwerklandfreaks.nl weer geopend, op deze website kan er vanaf vandaag vuurwerk besteld worden met maar liefst 30% extra korting op het gehele assortiment!

FREAK KORTING : 30% korting vanaf € 500.00
Gebruik hiervoor kortingscode : freak2013

Mocht je de 500 euro niet kunnen halen of zit je er juist ver overheen (> € 1250)? Mail ons dan via [email protected] voor een persoonlijke prijsopgave!

Assortiment
Ons assortiment bestaat dit jaar uit producten van onderstaande leveranciers ;
- RUBRO FIREWORKS
- WOLFF VUURWERK
- VUURWERKVISIE / ZENA VUURWERK
- KATAN VUURWERK
- ROYAL FIREWORKS
- BREESCHOTEN DE KRUITERIJ
- CAFFERATA VUURWERK
- SCHUURMANS VUURWERK

Korting op korting
Op onze website zijn een groot aantal producten te vinden met daarbij de aanduiding; AANBIEDING! Deze producten zijn extra scherp geprijsd en ook hierop wordt de korting nog berekend! Korting op Korting dus!

Minimum verkoopprijzen
Tevens dienen wij ons bij diverse producten aan minimum prijzen te houden, het kan dus voorkomen dat deze producten op de website geprijsd zijn boven de adviesprijs. Echter zullen deze prijzen na aftrek van de korting altijd op de minimum prijs uitkomen. De desbetreffende producten zijn op de website te vinden via het kopje ‘’Artikelen zonder korting’’, in sommige gevallen krijg je hier nog wel een extra cadeau bij!

Algemene voorwaarden :
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestellen met korting kan t/m zondag 1 december 2013.

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze showroom! Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan vernemen wij dat graag!

Alvast een knallend 2014 en nog een zeer fijn vuurwerkseizoen gewenst!

Met vriendelijke groet,

Het team van Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Freaksite : www.vuurwerklandfreaks.nl

PS; Onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl zal ook binnen enkele dagen online komen!

Nog niet alles is online inderdaad, maar het ziet er weer heel mooi uit, en wederom een fantastische kortingsactie. Bedankt !

Top actie......ga eens lekker rondsnuffelen nu de meeste liggen te slapen :cool:

Nee niet iedereen want sommigen zoals ik hebben hier de wekker voor gezet hahaha, nee zonde gekheid dat heb ik niet. Mooie actie en en lekker gevulde webshop met mooie producten met scherpe prijzen, thnx vwland steenbergen :)

Zojuist nog de laatste 2 items aan de webshop toegevoegd, namelijk de Fuego van Wolff en de Falcon van Schuurmans! :)

Tevens horen we van verschillende personen dat de webshop nog niet volledig zichtbaar is. Indien dit het geval is heeft je browser nog de cookie instellingen van de vorige website onthouden. Hoe deze cookies verwijderd moeten worden lees je onderstaand :

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1.Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
2.Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Cookies verwijderen in Firefox
1.Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2.Onder Details kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval Cookies aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Cookies verwijderen in Chrome
1.Klik op het steeksleuteltje rechtsbovenin. Klik op Opties > tab Geavanceerde opties. Klik onder Privacy op Browsegegevens wissen...
2.Zorg in ieder geval dat Cookies en andere sitegegevens verwijderen aangevinkt staat. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Mochten de problemen aanhouden dan verneem ik dat uiteraard graag.

Fijn weekend!

www.vuurwerklandfreaks.nl

Collectie ziet er weer super uit! Dankzij deze collectie waren de eerste lijstjes moeiteloos gemaakt, veel keuze uit mooie producten tegen een lage prijs, dat zien we graag natuurlijk!

En dan nog eens voor het zelfde geld 30% meer kunnen halen, wat willen we nog meer...?!
Top actie Ramon, je ziet me bestellen snel verschijnen!

Knallend richting 2014!

Vanaf heden is ook onze website www.vuurwerkland-Steenbergen.nl online gegaan!

Bekijk en bestel gemakkelijk het hele assortiment online op www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Tevens is ook de eerste winactie van dit jaar begonnen! Like ons op Facebook, deel het actie bericht en maak kans op 1 van de 2 The One waaiercakes ter waarde van 69.95 euro!

www.facebook.com/vwlsteenbergen

win_nu_1_van_de_2_the_one_waaiercakes_vuurwerk_winnen_gratis_facebook.jpg

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Is er nog plan om het Buurtassortiment op te nemen? Het enige wat ik nog mis is iets in de trend van 6 cakes voor 1 vaste prijs :).

Is er nog plan om het Buurtassortiment op te nemen? Het enige wat ik nog mis is iets in de trend van 6 cakes voor 1 vaste prijs :).

Beste Raider,

Het buurtassortiment zit helaas niet in ons standaard assortiment, Rubro heeft alle buurtassortimenten voor dit jaar al weer verkocht en deze zijn niet meer bij te bestellen.

Indien je een email kan sturen naar ramon[@]vuurwerkland-steenbergen.nl is er nog wel het een en ander mogelijk. Ik zie je email graag verschijnen!

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Hoi RAMON, de turboclash rockets, zijn dat om gelabelde lightyears?

Nee de turboclash rockets zijn hele andere pijlen. Turbolclash is rubro en Lightyear is van Zena.
Lightyear is wel gewoon te koop bij Vuurwerkland/steenbergen alleen dan via de Zena site.
hier dus: https://steenbergen.zenavuurwerk.nl/pijlenpakket.html

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...end-Turbo-Clash-Rockets/page5&highlight=turbo
In dit topic staan wat persoonlijke vergelijkingen met de light year pijlen. Kijk en vergelijk zou ik zeggen.

Bijbestellen:

De laatste tijd krijgen we veel vragen en verzoeken of het mogelijk is om na het plaatsen van een bestelling nog bij te bestellen met korting. Om hier een kort antwoord op te geven: Dit is mogelijk! :)

Zolang de website www.vuurwerklandfreaks.nl online is kan je gemakkelijk iets bijbestellen met dezelfde korting als de voorgaande order.

Indien hier interesse in is verzoeken wij om een email te sturen naar [email protected], wij reageren hier dan op met een unieke kortingscode. Met deze korting profiteer je simpel en snel alsnog van de freakkorting!

Hey vuurwerkland,

Gaan jullie ook de New Moon leveren van de Galaxy Collection? Dit vraag ik omdat ik wel al andere cake's van de Galaxy lijn op de webshop zag staan, alleen dit juweeltje mis ik nog :).

Hey vuurwerkland,

Gaan jullie ook de New Moon leveren van de Galaxy Collection? Dit vraag ik omdat ik wel al andere cake's van de Galaxy lijn op de webshop zag staan, alleen dit juweeltje mis ik nog :).

Hoi Raider,

Wij hebben een paar karton van de New Moon kunnen bemachtigen, de verkoop van dit product gaat erg hard maar ik heb er nog een paar beschikbaar! Indien hier interesse in is kan je een email sturen naar [email protected], ik zal hier dan zo snel mogelijk op reageren.

Fijne avond! :)

Back
Bovenaan