Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Supervlinders met 1.99gr flash..
Als de constructie goed is en de knal ook dan wil ik deze zeker in mijn collectie!
Ben blij met dit soort producten brengt de nostalgie weer een beetje terrug.
Ook die 100sh knal cake vind ik een aanwinst voor de Belgische markt.
Zoon grote knal bak hadden ze daar nog niet.
Ben benieuwd. Pyrostar lijkt me goed bezig te zijn.

Die Pyro 7 ziet er bruut uit. En als die Profi 10mtr en Super Etna echt doen wat ze beloven fiets ik er subiet heen!

Gister Fright Nights geweest met een vriend 'ddfirework'. We waren aan de late kant want er was een ernstig ongeluk gebeurd waardoor we pas kwart voor 9 aankwamen.

Erg vriendelijk ontvangen en genoeg personeel om ons snel te kunnen helpen. De winkel zag er goed en feestelijk uit, waardoor de kriebels al goed naar boven kwamen.

Uiteindelijk een keus kunnen maken, alleen is er een foutje gemaakt bij het afrekenen. Er is een Pyro 1 pot extra afgerekend (€20,-). Helaas kwam ik hier thuis pas achter doordat het zo'n gehaast was omdat de winkel ging sluiten.

Nu alleen nog terug voor de 50k rollen :D

Ik kon er dit jaar jammer genoeg niet bij zijn, maar wat kreeg je er dit jaar bij?
Weer een mok, pet en vlinders? Of iets anders?

Hmmm dat doosje thumping thunders zat er bij mij niet bij. Niet dat ik er wakker van lig. Al met al vond ik het toch weer leuk gisteravond!

Nieuwe producten zien er leuk uit. Zijn die al binnen wanneer worden die verwacht en vooral wat zijn de prijzen?

Ja inderdaad, de vuurwerkbranche heeft het enerzijds zwaar (en dan doel ik op de winkeliers, niet de importeurs). Een paar verkooptermen vind ik dan ook wel op zijn plaats.

Positief bericht gehad op de fout over het teveel berekende bedrag van afgelopen vrijdag.

Top service van Pyroshop!

Ik had de laatste keer ook betaald en had 140,00 euro te weinig terug gekregen

(Hoopt dat Pim hem contact opneemt)

:P

Het is heel aardig van Pim maar wel gevaarlijk. Niet dat ik aan F16 Piloot wil twijfelen maar iedereen kan dit natuurlijk op een forum posten. Hoe heeft Pim je gecontroleerd?

Om even op de posts hierboven te reageren, F16 piloot heeft mail contact gehad met pyroshop. Pyroshop heeft de bon van f 16 piloot gevonden, en inderdaad gezien dat er een fout gemaakt is op de bon. Hier waren eerst 3 pyro1 genoteerd, en later is dit aangepast naar 2 pyro1, maar het totaalbedrag was niet aangepast, vandaar dat er 20,- teveel was afgerekend. Dit was onopgemerkt gebleven door de medewerkers.

Zoals DDfirework al zei, ik heb mail contact gehad en alles is gecontroleerd anders zou inderdaad iedereen zoiets kunnen neerzetten.

Zoals DDfirework al zei, ik heb mail contact gehad en alles is gecontroleerd anders zou inderdaad iedereen zoiets kunnen neerzetten.

Okay heel netjes opgelost, niet dat het mij verder wat aanging maar ik zag de berichten al komen. Heb dit niet gehad, dat niet gehad en te weinig gehad.

90 euro voor de Mascleta, regelrechte aanval op de B509. Wat zal Zena hierop antwoorden?

Back
Bovenaan