Zena Megastore Olen

Dit jaar hebben we nog geen nieuwsbrieven verstuurd (enkel 1 in januari).
Degene die nog geen nieuwsbrieven ontvangen hebben kunnen even een mailtje sturen naar [email protected] met het emailadres waarmee je je aangemeld hebt.

Na de inschrijving krijg je een mailtje waarin je de inschrijving moet bevestigen (zie foto).
aanmelding_nieuwsbrief.jpg

Klik op de blauwe balk om je aanmelding te bevestigen en dan krijg je automatisch de nieuwsbrieven aan.

We proberen niet teveel mails te versturen, we willen je mailbox ook niet volspammen :D

Bij problemen mag je me altijd contacteren.

Groetjes,
Ronny
Zenavuurwerk

Dit jaar hebben we nog geen nieuwsbrieven verstuurd (enkel 1 in januari).
Degene die nog geen nieuwsbrieven ontvangen hebben kunnen even een mailtje sturen naar [email protected] met het emailadres waarmee je je aangemeld hebt.

Na de inschrijving krijg je een mailtje waarin je de inschrijving moet bevestigen (zie foto).
Bekijk bijlage 13458

Klik op de blauwe balk om je aanmelding te bevestigen en dan krijg je automatisch de nieuwsbrieven aan.

We proberen niet teveel mails te versturen, we willen je mailbox ook niet volspammen :D

Bij problemen mag je me altijd contacteren.

Groetjes,
Ronny
Zenavuurwerk

Je mag ons helemaal gek spammen, zo lang het super aanbiedingen betreft :D

en grats met je 1e post :devil:

Openingstijden voor het hele jaar: :D

openingsuren_megastore.png

Klopt, die heeft Original overgenomen toen ze vorig jaar de winkel van Wimmers uit Maaseik overnamen.
Dit zijn dus artikelen die er uit gaan voor aanbiedingsprijzen.

Iemand die iets meer weet van dat X-Pro spul?
Er waren in januari meerdere cakes beschikbaar, zagen er goed uit, mooi afgewerkt, zwaar en stabiel, maar ik kan er verder niks over terug vinden.

wimmers had volgens mij ook altijd "the bych" een knalmat met gekleurde balletjes er door heen.
erg leuk!
verkopen ze die nou ook in olen?

Back
Bovenaan