Big Boys Stone Hard

Ben ik ook erg benieuwd naar, had hem 2x, maar niet afgestoken...
Wil weleens weten hoe hij overkomt in de straten, kan er ook geen films van vinden na O&N. :sad:

Vorig jaar laten staan, dit jaar op zeker dat ie ging en hij staat ook nog op film voor eind dit jaar haha.

Maar.... echt wel een hele gave bak! Dat rood is supermooi, tempo is top, boeketten zijn goed qua formaat en dus per 2, was flink rammen, per stuk zal ie ook zeker al veel indruk maken! Echt een dikke aanrader, vind de prijs ook heel niet gek trouwens. :D:p

Aanvulling voor startpost

post-5-0-25866000-1294507746_thumb.jpg

Artikelnummer: S206
Artikelnaam: Stone Hard
Afmeting: Ø245x200 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 39 Schoten
Effectomschrijving: Red comets eindigen in steenharde breaks van rode en blauwe sterboeketten met felle zilveren blinkers en knetterregens. Een pretty boy onder de Big Boys.
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 35 Seconden
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €52,50

Nu moet ik wel zeggen dat ik +-50 euro voor een bak die onder de 10 seconde zit wel erg overdreven vind!

Huh, zo snel joh? Ik heb de Stone Hard dus tijdens 2011-2012 geschoten per 2 (+ een thunderstruck) en die gaat een heel stuk langzamer, vond het een prima bak!
Zo snel als op jullie films vind ik niet echt top voor dat geld.

Zoals op de film te zien is betreft het hier een combinatie tussen twee cakes. Misschien dat er, ondanks dezelfde naam, toch verschil in de losse cake zit en de cake die in de combinatie is gebruikt?
Aangezien er voor de combinatie's van SkyLine geen topic is, is het misschien een idee om deze toch even te maken (de combi's hebben een eigen artikelnummer en zijn dus wel degelijk aparte producten).

En Johan, kijk is een bericht boven die van jou..#24..daar staat een filmpje van alleen de stone hard.. En die is ook echt supersnel weg:wink:

Back
Bovenaan