Witte Tentenverhuur Eemnes

Ook voor dit jaar staat de volledige webshop inmiddels weer online! U kunt online bestellen van 1 november 2011 tot 28 december 2011. Maar u kunt natuurlijk ook bij de zaak langskomen. Naast Marijn vuurwerk zullen er ook wat pakketten en klein spul van Breeschoten de Kruiterij verkocht worden. Verder kiest Witte Tentenverhuur in Eemnes er als vuurwerk speciaalzaak voor om dit jaar geen klein grut zoals kanonslagen, grondbloemen en babypijltjes los te verkopen. In plaats daarvan zijn er drie vet cool combi-pakketten.

Op deze site kun je een overzicht krijgen van de collecties en specifieke productinformatie zoals filmpjes.

De webshop zelf is HIER te vinden!

In de voorverkoop 10% korting op ALLES!

Zojuist daar een bestelling opgehaald. Sfeer was goed daar, en er was zelfs een dame die broodjes worst uitdeelde. Heel lekker, en een leuke winkel!

Ook vanmiddag langs geweest in Eemnes. Kwam binnen op een rustig moment dus meteen mijn bescheiden bestelling meegekregen. Nog wat rondgekeken en door de regen weer terug helaas. Maar prima service weer!

Vanochtend geweest, stonden 3 dozen voor me klaar, echter volledig dichtgetaped, werden een paar wenkbrauwen gefronst toen ik toch echt even de bestelling wilde controleren. Lijkt mij niks vreemd als je voor 100en euro's hebt besteld.
Voor de rest prima zaak en jammer dat ze waarschijnlijk de stekker eruit trekken.

Laatst bewerkt:
Ook hier ben ik even geweest.
om mijn 15 pinkie winkies, brulaapje, zware jongens etc op te halen.
het blijft spijtig dat de stekker eruit zal gaan.
er liep nog aardig wat volk
ook zag ik de vraatzucht te koop staan, terwijl ze mij verteld hadden dat deze niet meer leverbaar zou worden, achja al met al blijft het top spul van marijn vuurwerk.

Ik ben vanmiddag even bij de winkel in Eemnes langs geweest :) Ik heb mijn eigen bestelling geplaatst en betaald en meteen de sfeer en geur van de winkel opgesnoven. De showroom is nu natuurlijk helemaal netjes ingericht, maar een stuk mooier op de foto zonder al die klanten. Het is weer een erg gezellige tent geworden waar iedereen op z'n gemakje alle dummy's kan bekijken. Overal duidelijke bordjes en prijzen bij, en daarnaast hangen er nog gekleurde neonborden met dagaanbiedingen. Na het betalen kun je je bestelling binnen ophalen, onder het genot van een broodje of een loempia.

6gj7eo.jpg

66c4tc.jpg

whzedj.jpg

2rhxk4g.jpg

fxqb7t.jpg

i4kbqc.jpg

w1bryt.jpg

Ziet er nog leuker uit dan vorig jaar :) Hopen dat het niet regent zoals vorig jaar tijdens het ophalen.

Vanochtend hier langs geweest om wat Binkies en een hoop Hoogmoedjes mee te nemen. Was redelijk rustig maar stond ook 10 min na open voor de deur. Alles verliep gewoon vlot en vind het hier altijd wel leuk uitzien, ook servicegericht met de hapjes en drankjes.

Vandaag ook nog even langs geweest voor een doosje Hoogmoed en wat andere kleinere dingen die ook in de aanbieding waren, zelfs nog een gratis cake er bij gekregen ondanks dat overal al korting op zat! De verkoopruimte ziet er gezellig uit. Nog een uurtje of 2 staan ***len met DarkSoul en Kwintos ook nog voorbij zien komen met een doosje Hoogmoed :) De broodjes en loempia's smaakten ook weer erg goed!

zijn er nog mensen die vanuit zwolle hier maandag heengaan?
Ik ben zelf aan het werk maar wil nog wel wat hoogmoedjes. Stuur maar PM.. Betaal gewoon ook voor reiskosten.
greetzz

vandaag om 6 uur me karton binkies opgehaald.
Snelle service was binnen 5 minuten weer buiten.
Top broodjes loempias ja klasse tent.

Ik ben zelf aan het werk maar wil nog wel wat hoogmoedjes. Stuur maar PM.. Betaal gewoon ook voor reiskosten.
greetzz

Hoogmoedjes zijn volgens mij uitverkocht, misschien handig om van te voren telefonisch te informeren.

greetzz

Ben bang dat de hoogmoedjes op zijn voor deze prijs, er waren een x aantal kartonnen gereserveerd voor deze actie en een medewerker vertelde dat er nog 3 dozen over waren vanmiddag, maar niet geschoten is altijd mis!

Back
Bovenaan