Thunderking Jumbo Box

Deze staat op de schietlijst voor vanavond in Beuningen. Nooit eerder gezien dat er single shots geschoten worden op een demo, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan doen! Ze staan ook halverwege de schietlijst dus denk dat ze de hele box tegelijk afsteken.

Deze staat op de schietlijst voor vanavond in Beuningen. Nooit eerder gezien dat er single shots geschoten worden op een demo, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan doen! Ze staan ook halverwege de schietlijst dus denk dat ze de hele box tegelijk afsteken.

Zal waarschijnlijk hetzelfde gedaan worden als bij Marijn of katan, 4 of 5 tegelijk van deze single shots!

Ik vind de keuze alleen raar om dit als 18e product te schieten het lijkt mij dan nietig overkomen want er zijn dan al een paar goede cakes geweest uit de heavy legend lijn. Maar we zullen het gaan zien bij een pak sneeuw van 15cm :p.

en hoe was deze op de Demo?
Heb deze ook maar pakje van besteld..
Mooi stook werk 80 van die dingen op knallen:D hhihi heb er nu al zin in.
Vorrig jaar waren dit onverwachte toppertjes.

Ga deze dit jaar ook wel weer halen , betaal bij Vuurwerkdiscount Almelo maar 19,95 ervoor is een zeer nette prijs voor deze thunderkings

Klopt, maar niet de goedkoopste ;)

denk samen met de thunder king van katan de goedkoopste daar heb je 40 voor 10 euro dus kom je ook op 20 euro voor 80 dus zijn wel de goedkoopste zo ver ik weet teminste.

zelf heb ik ook een doos besteld samen met 3 doosjes van katan 40 stuks word dus hoop stoken :P

Ik ook! Ben Asian Thunders gewend dus hoop dat ik niet te verwend ben hehe :p

Haha, ik bestel altijd bij broekhoff-dealers, dus heb nog nooit Asian Thunders gehad... Hoor daar altijd wel positieve verhalen over, dus moet ik dat volgend jaar ofzo toch maar een keertje aan gaan schaffen :p

Als je kijkt naar het boeket ben je bij de Asian Thunders een stuk beter.
Thunderking jumbo heeft volgens mij niet eens een boeket.
Qua knal zou ik het zo niet durven zeggen

Zonet eentje afgestoken.
Verbaasde me over de knal die uit deze kleine thunderking komt.
80 voor 25euro.
Beslist geen miskoop!

Net eentje getest was toch een harde klap die ervan af kwam. Ze schieten wel laag dus dat is een beetje oppassen. Jammer van de ''doos'' maar voor de prijs zijn het toppers.

Net eentje getest was toch een harde klap die ervan af kwam. Ze schieten wel laag dus dat is een beetje oppassen. Jammer van de ''doos'' maar voor de prijs zijn het toppers.

Het is meer een Thunderking Jumbo samengebundelde pakjes pakket haha. Ach maakt het ook uit, heb ze toch al losgegooid :)

Back
Bovenaan