Vuurwerk Orthen

Ik heb reeds een flinke bestelling geplaatst. Heb van de week nog 3 karton extra besteld, maar nog geen reactie gehoord. Is het raadzaam om even telefonisch contact op te nemen?

Zou je kunnen doen.
Echter zou ik dan even tot zaterdag wachten.
Het is momenteel een gekkenhuis vanwege de bestellingen,demo,meeting etc.

gr

Ik zag in de folder die ik bij de meting/demo kreeg dat de cake 'Gate of Heaven' afgeprijsd is naar 5.95euro. In eerste instantie dacht ik dat het om nummer 1 ging. In de folder zie ik op de afbeelding van de cake zelf staan dat het nummer 2 is (25shots). Op jullie site staat echter weer de nummer 1.
Op de demo werd weer de nummer 2 geschoten.
Graag zou ik weten welke het nou werkelijk is.. Die op de freaksite is dat de nummer 1? En die op de gewone site nummer 2?
Kan ik beslissen of ik er nog een paar bijkoop :)

Ik wou nog een karton salute 1 bestellen en heb hier vanochtend over gemaild, maar nog geen antwoord. Morgen sluit de freaksite en ik hoop wel dat ik deze dan nog kan kopen.

Ik wou nog een karton salute 1 bestellen en heb hier vanochtend over gemaild, maar nog geen antwoord. Morgen sluit de freaksite en ik hoop wel dat ik deze dan nog kan kopen.

Dat zou wel moeten lukken.
De totaal order van Schuurmans moet nog de deur uit als het goed is.
Als je gemaild hebt kun je er van uit gaan dat antwoord komt.

gr

Dan heb ik nog een vraag, de prijzen op jullie normale site zijn dat ook de prijzen die je krijgt als ik de 28e mijn bestelling kom ophalen? Ik zie bijvoorbeeld secret salute salvo voor 4,95 ipv 6,95 en vraag me af of ik dan nog wat producten bij kan kopen voor die prijzen.

Dan heb ik nog een vraag, de prijzen op jullie normale site zijn dat ook de prijzen die je krijgt als ik de 28e mijn bestelling kom ophalen? Ik zie bijvoorbeeld secret salute salvo voor 4,95 ipv 6,95 en vraag me af of ik dan nog wat producten bij kan kopen voor die prijzen.

Daar ga ik wel van uit.

gr

Beste freaks,liefhebbers en grootverbruikers.
Vandaag om 00:00 is onze freakactie afgelopen.
Dit houd dus in dat men niet meer kan bestellen.
Bestellingen en aanvragen voor dat tijdstip zullen nog worden afgehandeld of in behandeling worden genomen.
Ruilingen,omzetten,aanpassen van gedane orders is ook niet meer mogelijk.

Wij gaan nu beginnen met het opzetten en indelen van de bunker en het plannen van de bestellingen bij onze toeleveranciers.

Wij danken iedereen die bij ons heeft besteld en dat jullie tevreden zullen zijn.

gr

Hebben jullie alles al besteld en alles is nu al binnen of gaan jullie pas vanaf morgen alles bestellen?

Wij hebben al een flink aantal reserveringen lopen.
Dit laten we stapsgeweis leveren aan de hand van de orders.
Grappige is wel dat we de Secret salute wel op voorhand hebben laten leveren.
Deze hebben we al tig kartons staan:p
Samen met nog wat producten.

gr

gr

THankx voor snelle reactie.
Secret Salute, zijn daar nog steeds veel bestellingen van?
Ik lees in dat topic juist dat het niks is dit jaar ermee?
Ik refereer dit naar je eerder geposte post, dat ruilingen/aanpassingen niet meer mogelijk zijn :P

Dat wordt dan door lonten met mijn bestelde :rolleyes: karton secret salute!

gr

Site is bijna dicht en heb nog ff snel bij besteld.
Ik geil op kortingen als liefhebber zijnde:wink:.
Dus wie nog ff snel wil scoren.. Sla je slag!!

iedereen begint een beetje last van kruitstress te krijgen.
die mannen zijn echt keihard voor ons bezig, do not worry het komt helemaal goed.

Back
Bovenaan