Kuiper Koekange

Bedankt voor de uitleg, maar was het niet handig geweest om op de site te vermelden dat deze under construction is?
De freaks weten nu na je uitleg hoe de vork in de steel zit, maar voor mensen die hier niet komen is dat natuurlijk niet zo.

@heho De website is momenteel lelijk, maar de cms codes er achter werken fijnloos. dus je zal via ideal niet kunnen bestellen omdta je dan tegen gehouden word

Kan er vanaf morgen besteld worden ??
En hoe zit het met de Marijn producten?
En als ik voor 400 euro bestel krijg ik dan 2 maal dezelfde pot gratis ?

Laatst bewerkt:
ik vraag me af of er nu 20% kassakorting is, en hoe dat dan in zen werk gaat. Want dit zal het verschil maken of ik hier bestel of bij valk.!

ja die kassakorting is er, maar de webshop is nog niet klaar, in de loop van komende week zal dat gebeuren en zal die kassakorting ook meteen verrekend worden als je producten in je winkelmandje plaatst

Deze winkel is voor mij altijd de beste geweest. Hier kocht ik namelijk sinds m'n 8e m'n allereerste vuurwerk, toen ik nog bij mijn grootouders woonde. Tegenwoordig stook ik met vrienden in Zuid-Holland en is deze winkel helaas geen optie meer. Deze winkel heeft gewoon DE topmerken van vuurwerk, lage prijzen. Dat kan ik nergens terugvinden in Zuid-Holland. Chapeau!

Ik ben vrijdag langs geweest bij de eigenaar van de winkel. Zeer gastvrij ontvangen, laten we dat even voor op stellen. Dat de site nog niet 100% klaar is heeft een goede reden. Ik ga hier verder niet dieper op in, maar dit is alleen maar om teleurstellingen bij klanten te voorkomen! Dus stop met klagen en wacht gewoon rustig af.

Niemand klaagt toch.? aangezien ze zelf zeiden dat ze 1 december online zouden gaan. Ik denk gewoon dat mensen gewoon graag willen bestellen:D onder ander ikzelf.!

Laatst bewerkt:
euuh... ik heb de 29ste nov. besteld?? via mail de melding gehad uw bestelling is betaald.??
ik lees nu pas dat er dingen nog niet kloppen op de site :S
heeft dit gevolgen voor mijn bestelling??

word vast goedkoper, want volgens mij werkte de korting nog niet, maar ik kan het mis hebben. zowiezo raar dat je bestelling door gegaan is want volgens vincent zou dat niet moeten kunnen nog

word vast goedkoper, want volgens mij werkte de korting nog niet, maar ik kan het mis hebben. zowiezo raar dat je bestelling door gegaan is want volgens vincent zou dat niet moeten kunnen nog

ging wel 10% korting af op de factuur die ik per mail kreeg

de 29ste stond de CMS open. ik weet niet hoe groot je bestelling was?
ik heb al verscheidende bestellingen binnen via de website. het korting systeem is als goed is online bij facturen.
en de bestellingen die er nu al zijn komen boven aan de stapel te liggen dus heb je de meeste kans dat alles er in zit.

de 29ste stond de CMS open. ik weet niet hoe groot je bestelling was?
ik heb al verscheidende bestellingen binnen via de website. het korting systeem is als goed is online bij facturen.
en de bestellingen die er nu al zijn komen boven aan de stapel te liggen dus heb je de meeste kans dat alles er in zit.

okee rond de 200 euro. ik neem aan dat mijn bestelling gewoon is verwerkt?

Ja dit is gewoon keurig verwerkt of course.
als je me een pm stuurt onder welke naam dan zou ik het morgen 100% checken en je een officele bevestigig geven als je dat op prijs stelt

Back
Bovenaan