Duitsland

Hoe zou ik op zo'n bestellijst het best kunnen aangeven dat ik 1 karton wil 12x of 1dosen dat is volgens mijn karton in duits

Oo ik orienteer mij voor het eerst op het duits vw. Dus het advies is gewoon naar de aldi voor het duitse vw. De Heron producten in Duitsland hebben dezelfde prijzen als hier (Roenhorts dan)dat is dus een reden minder.

Oo ik orienteer mij voor het eerst op het duits vw. Dus het advies is gewoon naar de aldi voor het duitse vw. De Heron producten in Duitsland hebben dezelfde prijzen als hier (Roenhorts dan)dat is dus een reden minder.

Aldi/lidl zijn sowieso het goedkoopste inderdaad.Als je een groter aanbod wilt zou je naar winkels als toschpyro kunnen kijken.Maar vind het verschil met Roenhorst echt te groot 21 euro per karton scheelt dat.

Ik las net dat knalvuurwerk niet mag, hier weet ik van etc etc.
Maar vorig jaar wat van die pijlen paketjes gehaald (voor 5 euro heb je hele zooi aan troep) en daar zat ook wat van die Böller A ofzoiets bij (cobra6 grote) maar knalde iets harder dan een rotje maar vooral DOF voor NL begrippen.

Kwam later politie voorbij en ik stak er nog 1 af en ze zeiden:leuk spul he? Dat grote Duitse knalvuurwerk!

A ze vonden het ook miereneukerij
B is er iets veranderd?

Het wordt gedoogd. Maar het is dus niet legaal.
Denk eraan neem geen strijkers mee hier kan moeilijk over gedaan worden, ook kubisch knallers kan moeilijk over gedaan worden!

En er is niks veranderd.

OK THX

Ik dacht dat knallers niet mochten, maar die kubische dingen zjin echt K^T lontje.... XD

En had ook klein pakje strijkers=ik stak er 1 af en er vloog een vonkje in het pakje=stond ik daar met 10 strijkers in de hand die aan waren XD Nog nooit zo snel gegooit.

Hallo allen,

Ik ben me een beetje aan het oriënteren waar dit jaar het vuurwerk gehaald moet gaan worden. En nu leek Duitsland me wel een keer interessant (je bent er overigens zo) :). Heb overigens nog nooit vuurwerk in Duitsland gehaald , maar is het gewoon zo dat de eerst beste lidl of aldi die je tegenkomt over de grens vuurwerk verkoopt? Of zijn het maar een aantal winkels die het verkopen (ivm regelgeving etc. geen idee hoe dat in Duitsland in zijn werk gaat).

Qua prijs scheelt het al behoorlijk met Nederland wat ik hier zo op het forum tegenkomen maar kwalitatief doet het niet onder Nederlandse kwaliteit?

Mijn interesse ligt alleen maar bij siervuurwerk.

Ook nog een kleine zij vraagje , hoe zit het met de regelgeving? Wordt het vanuit Duitsland soort van gedoogt of hangt er wel een boete in het verschiet als je aangehouden word?

Het doet zeker niet onder kwa kwaliteit, NL vuurwerk heeft misschien wat meer "veranderingen". Maar je hoeft niet bang te zijn dat je "nep" vuurwerk krijgt want het is gewoon super!

Het word gedoogt tot 10kg.

Je kan gewoon de eerste beste winkel gaan als je tussen alle Nederlands wil staan die je de troep uit je karretje pakken.

Je kan wel net over de grens maar dan kan je het beste rond etenstijd gaan en op 30dec, bij mij liepen er bij meerdere winkels gewoon een paar Duitsers rond en meer niet.

Back
Bovenaan