Skybound [Pijlenass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5655
Artikelnaam: Skybound
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Vuurpijlen: 5
Effectomschrijving: 5 vuurpijlen waarvan 3 van maarliefst 39 gram en 2 van 28 gram.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: n.n.b.
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5655_skybound_5_stuks.jpg

5655gr.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
geloof je het zelf? Gbv heeft al wat pijlen in die prijsklasse. De bovenste zijn denkik 40 gram, die daar onder 30. Dus ik denk wel meer dan 15 euro.. Beetje snel oordelen zo hoor knaller

geloof je het zelf? Gbv heeft al wat pijlen in die prijsklasse. De bovenste zijn denkik 40 gram, die daar onder 30. Dus ik denk wel meer dan 15 euro.. Beetje snel oordelen zo hoor knaller

Is misschien zo, maar als je de kwaliteit van voorgaande jaren van GBV pijlen in gedachte neemt zijn ze niet zeer mooi. Ik weet dat ik nu negatief ben, maar dat is mijn ervaring met hun pijlen. Zodoende dat ik er niet meer aan kwijt wil. Of hij móet er goed uitzien op een filmpje of demo dan wil ik er nog over denken.

ik ben heel erg benieuwd naar de werking van deze pijlen , ik heb er eigenlijk niet veel vertrouwen in dat dit goedkope worden wat meestal me tpijlen zo is

Pijlen worden niet geschoten op demo's over het algemeen.

Tja ik ben zelf wel weer erg geinteresseerd in dit pijlepakket, ben erg benieuwd naar de effecten en de prijs. Lijkt mij 3×40 en 2×30 of 3×30 en 2×20 gram, maar dat is natuurlijk lastig in te schatten vanaf een foto.
Even afwachten, als de prijs in verhouding tot het gewicht een beetje redelijk lijkt, overweeg ik zeker deze pijlen aan te schaffen. Laten we hopen dat ze de moeite waard zijn, maar dat is ben ik bang afwachten tot 31 december.

heel soms zie je product filmpjes van pijlen ,
ik hoop dat dit het geval is en anders een goede duidelijke omschrijving van de mannen van gbv weco

heel soms zie je product filmpjes van pijlen ,
ik hoop dat dit het geval is en anders een goede duidelijke omschrijving van de mannen van gbv weco

Klopt, maar naar mijn mening geven deze vaak een vertekend beeld (door bijv. in te zoomen wanneer de pijl opstijgt). Dat wil zeggen of ze zijn mooier dan wat je in werkelijkheid krijgt, of ze zijn flop en blijken in de realiteit best mee te vallen.

Pijlen kun je alleen beoordeling op straatfilmpjes en ervaringen vind ik zelf.

ja daar heb je gelijk in maar eigenlijk gebeurd dat altijd met productie filmpjes ,
maar het is beter dan niks

Laten we niet zo snel oordelen allemaal. Misschien heeft GBV hiermee wel pijlen die bovenaan de markt staan of misschien is het wel weer een flop. We kunnen alleen hopen op meer duidelijkheid

Inderdaad, het heeft nu geen zin om het product de hemel in te prijsen of af te kraken.:wink: .
We hebben nog niets qua info, dus het is gewoon afwachten.

Iemand die toevallig een prijs van deze krengen weet? Extra ervaringen zijn natuurlijk ook welkom!

Startpost aangevuld met meer informatie:

Artikelnummer: 5655
Artikelnaam: Skybound
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Vuurpijlen: 5 stuks
Effectomschrijving: 5 vuurpijlen waarvan 3 van maarliefst 39 gram en 2 van 28 gram.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: n.n.b.
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5655gr.jpg

Back
Bovenaan