Harry Loots [Baarle-Hertog]

Zeer zeker mooie vulkanen.
Wel grappig dat naast Zink nu ook Weco van Bugano importeert.
Dat vind ik opvallend omdat Weco zelf ook prachtige fonteinen heeft geproduceerd gehad in het verleden.
Maar goed de Bugano variant is echt temooi om waar tezijn.

Bugano fonteinen doe me enig sinds nog denken aan de oude goude kwalliteit zoals vd,Nat enzv.
Het is ongeveer de zelfde style.
Prachtige aanraders iig.

Ik ga voledig met Sigaartje mee!

Dat is een nogal fors prijsverschil inderdaad. Eigenlijk een beetje belachelijk.

Daarom zou ik nooit iets wat in Duitsland verkocht wordt, bij Loots kopen of andere zaken.
Vooral niet als de prijs 2x zo duur is of meer.
Je voelt je gewoon genaaid en als je dat niet voelt, dan vooral blijven kopen, maar ik persoonlijk zou dat niet doen.
De prijs van zo'n fontein mag dus wel wat naar beneden.

Net terug van het testen van de nieuwe jorge producten.

De JW09 styx sprong er voor ons echt uit!
Wat een geweld voor €13.50!

Vanaf volgende week zijn de nieuwe jorge producten op voorraad!

zie de BSC alleen maar bij het kopje herfsactie staan (dat vandaag eindigt) en niet tussen het andere assortiment, kan ik ze ook na deze actie nog gewoon kopen? en zijn het goede BSC's?

Leuke zaak maar wat zijn ze traaaaag met spullen pakken.

Paar aparte zaken: De galactico was uitverkocht, de lieftallige verkoopster wilde me een chainthunder als vervanging meegeven. Vriendelijk doch beleefd afgeslagen, compleet andere mat natuurlijk.
Oj Wuk Hong was niet bekend, terwijl die toch echt op de website staat..

Desalniettemin kom ik volgend jaar gewoon terug voor een bezoekje.

edit: oj wuk hong staat inmiddels niet meer op de website zie ik:)

I've got him!

Erg leuke zaak, mooi assortiment aan producten!
P1080493.jpg

P1080494.jpg

Nieuwsbrief Loots:

VANAF NU VERKRIJGBAAR BIJ LOOTS VUURWERK!

Jorge Fireworks heeft ons doen verassen met zijn hardere knallen, grotere boeketten, uniekere effecten en keiharde budgettoppers. Ontdek hieronder het super kwaliteitsvuurwerk van de toekomst aan zeer aantrekkelijke prijzen!

Loots Vuurwerk, we gaan steeds verder ... op zoek naar het beste!

Styx 16sh
Nieuw in ons assortiment 2012!
super prijs kwaliteit! JORGE FIREWORKS

Super krachtige 16 shots batterij
effect: Ongekende grote blinkerboeketten en prachtige gouden treurwilgen.
EXTRA harde burstknallen

LOOTS N°1 KEUZE! SUPER AANRADER!

BUDGETTOPPER 2012!

Introductiepromo, van €17.50 NU : 1 voor €13.5

--------------------------------------------------------------------------------
Gaja

Prachtige 20 shots waaier
Red glittering mine met zoemeffect + boeketten

Uniek product voor de echte vuurwerkliefhebber!

Introductiepromo : 1 voor €22.5

--------------------------------------------------------------------------------
Crazy Whistling Comets 300sh

Prachtig sierlijke fluitbatterij.
Een waar schouwspel van prachtige draaiende zilver staarten met fluit, opbouwend met regelmatig salvo's.

EEN AANRADER VOOR DE FLUITLIEFHEBBER!

Introductiepromo : 1 voor €25

Orginele stadionfakkel

Orginele grote stadionfakkel met felle rode vlam en veel witte rook!

Deze fakkel is speciaal gefabriceerd voor bij de voetbalwedstrijden en is tot 75% goedkoper dan de signaalfakkels.

Brandduur: 55sec

Introductiepromo : 1 voor €4.5
vaste aanbieding : 5 voor €20

New generation 5 19sh
Nieuw in ons assortiment 2011!

Hoge 19 shots, met 30mm tubes en 380gram kruit, 20gram per shot, doffe burstknal. Super mooi en uniek effect, crackling flashing willow with crackling, nog nooit eerder gezien in Belgisch consumenten vuurwerk.

POT VAN HET JAAR 2011!
NU REEDS EEN KLASSIEKER!

ACTIE! van €32.50 NU! : 1 voor €29

SUPER AANBIEDINGEN & DOL DWAZE WEEKEND STUNTS BIJ LOOTS VUURWERK!DE HELE MAAND NOVEMBER!

De hele maand november zal u weer kunnen genieten van spectaculaire superpromoties bij Loots Vuurwerk in Baarle-Hertog. Verder zullen er dol dwaze weekend stunts komen waarop kortingen te scoren vallen van 50% op topartikelen, welke menig vuurwerkliefhebber harten sneller zal doen kloppen.Verwacht je aan het beste op de markt tegen de scherpste prijzen!

Meer informatie hierover in de loop van volgende week! Hou de website en onze nieuwsbrief goed in de gaten.

http://www.lootsvuurwerk.nl

Back
Bovenaan