[Dynasty] Sniper

Ik heb hem besteld bij de Plantenhal uit de op=op. Ik verwacht dan ook dat ik er eentje van vorig jaar of meerdere jaren terug ga krijgen. Nu heb ik alle filmpjes hier even bekeken en ik denk over geen een van "jemig wat een mislukkeling is dit, deze wil ik echt niet krijgen". Natuurlijk vind ik de ene wat minder dan de andere, maar van een productiefout zou ik niet zo gauw spreken afgaande alleen op de filmpjes. Staan er filmpjes van de blijkbaar echt mislukte versies hier ook op? Zo ja, dan ben ik sowieso een gelukkig man. Zo niet, dan ga ik hard hopen dat ik een goede variant krijg.

Volgend jaar niet meer, nog wel mooi maar net niet meer wat ik verwacht had.

Leuke cake voor 25€ 45€ is nu veel te veel. 33€ die ik betaald heb ging net..

Ik zou niet weten welke variant ik uiteindelijk had, maar hij was echt heel vet op zijn eigen manier. Lekker chaotisch, weinig vorm in de boeketten, grote hoge dwarrelende mines; een grote muur van gouden en blauwe snip(p)ers dus. Vond hem erg leuk :)

1 keer nooit meer weer, vond deze zwaar tegenvallen voor die prijsklasse.. boeketten waar niet zo heel groot en ook niet echt mooi rond.

De Sniper zat ook in mijn collectie dit jaar. Had hem voor het eerst en was er tevreden over. Samen met Treasure Island en Wodka Blue van de sierpotten een van de toppers van de avond. Grote effecten. Treasure Island was alleen bij enkele schoten iets groter. De mine van de Sniper was wel veel groter dan die van de Treasure Island. Prachtige volle enorm hoge gouden mine met blauw erin. De boeketten waren goed vol met blauwe tips. Ik had blinkers verwacht maar dit was ook prima. Finale was geweldig. Hieronder mijn straatfilmpje van de Sniper 2011/2012:

http://www.youtube.com/watch?v=Y7bQRaVK95w

Elburgersc,

Ja een pracht van jewelste had hem zelf ook en aankomend jaar komt hij zeker 2x in mijn assorti voor!! Prachtbak...

Vorig jaar had ik deze twee voor 53,45 bij goedkopervuurwerk. Zo duur is Belgie dus.

dat soort acties zijn hier best wel ver vandaan, en ik heb verder geen ander vervoer dan dat mijn vader ff een stukje wil rijden.
afgelopen jaar heb ik ook alles zelf op de fiets moeten op halen.
20 km hier vandaan was hij nog 44.50€ dus ik nam niet de moeite om dat pokke eind er naar toe te fietsen.

Shit zeg.. 3 jaar geleden was deze slecht.. Vorrig jaar verbeterd.
Maar nu was deze cake op de demo weer vernieuwd.
Echter heb ik de Sniper nog nooit zo slecht zien presteren!!
Boeketten klopte zo laag dat als je een keer omhoog springt je de sterren aan kunt raken.
Nee rotzooi!! Kleine lage boeketten en een fixe prijs verhoging.
Deze cake laat ik voortaan staan..

Ik vond deze ook niet al te best helaas. In het eerste jaar dat ie uitkwam een topper, daarna jammergenoeg in kwaliteit gedaald. Voor brocade cakes zijn betere alternatieven in mijn idee.

Lol 49,50€...

Ook maar Wolff net zoals Bon links laten liggen.. grootheidswaanzin en overmoedigheid...

Dat ziet er helemaal niet slecht uit, vergeleken met de video boven aan de pagina. Hoe was hij in het echt?

Dat ziet er helemaal niet slecht uit, vergeleken met de video boven aan de pagina. Hoe was hij in het echt?

Ging prima, boeketten dwarrelden mooi door tot aan de grond. Ik heb geen idee of dit werkelijk productiejaar 2012 was :wink: kan ook een hele oude bunkervoorraad zijn natuurlijk.

Deze presteerde ook een stuk beter als vorig jaar bij de demo van HdH. Zal kijken of ik het filmpje kan uploaden. Zou toch wel top wezen dat Wolff door dat bezoekje van VWC toch weer terug gaat naar de oude kwaliteit, we zullen het zien komende oud en nieuw!

Het zou inderdaad mooi zijn als wolff weer aan betere prijs/kwaliteit prijzen gaat werken!
Toch denk ik dat er teveel van deze bak wordt verwacht door de vele goede reacties en mooie filmpjes.. Maar goed, eerlijk is eerlijk, met 2 euro per schot mag je ook wel wat terug zien!
Wat mij hier wél opvalt is dat de één zegt dat deze pot goed presteert en dat de ander de pot weer 3x niks vindt.
Zelf heb ik hem niet gehad, dit jaar laat ik hem staan, omdat een maat van mij de black dragon box heeft..

Back
Bovenaan