[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Anders ff massaal contact opnemen met wolff , ik had gelukkig dit jaar 12 oude pakken en geen nieuwe ben blij dat ik bij goedkopervuurwerk de goede kreeg !!
Volgend jaar maar ff uitkijken hoe en wat... anders gewoon leukere zoeken.

ik had ook de nieuwe gekregen maar ik moet zeggen dat ik geen verschil heb gemerkt :) ze deden het allemaal prima op 1 na die gewoon niet afging.

wat zijn de 2012 versie tog slecht/
hebben die haast gekregen of zo?
Dit durf ik niet meer te verkopen als winkelier zijnde.
wel de prijzen omhoog schroeven maar niet eens de oude kwaliteid kunnen waarborgen...

Vorig jaar voor het eerst 2 pakjes gekocht en omdat ze toen zo goed bevielen dit jaar 4 pakjes genomen maar jammer genoeg was dit voor bij wel de tegenvaller vanhet jaar.(had dus 4 pakjes 2011 versie donker groen)

img_2366.jpg

Nou Tis niet te hopen dat deze kwaliteit komend jaar ook verkocht gaat worden.
Zo ja dan haak ik af. :bonk:
Ga wel even een boze mail naar Wolff sturen.:mad:

Vond net nog een filmpje op youtube met 80 cruise rockets, de oude versie. Weet niet of deze al eens gepost is, maar ik kende hem nog niet in ieder geval!:p Gaat er goed op los!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit jaar voor het eerst gehad, wou ze voorgaande jaren ook al halen maar waren steeds uitverkocht. Uiteindelijk dit jaar een pakje kunnen kopen en ze vielen me zwaar tegen. Baalde ervan dat de nieuw niet zo goed zijn als de oude. Hopelijk word er hier aan gewerkt anders helaas geen 2e keer.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ben blij dat ik de oude nog had! Had 31 december al gelezen dat ze bagger waren heb er dus 4 bewaard voor komend jaar :)

Zullen we massaal vragen aan wolff met bijv handtekeningen of ze de cruise rockets weer goed willen maken ? Ik ga deze zo erg missen :( Het verschil zie ik nu al voor de 10de keer maar het blijft me verbazen :(

mischien wel..
maar uit eindelijk licht het aan de chineze!
dan daar bij is er natuurlijk een flinke vooraad..
Gaat Wolff deze pijlen nog verkopen?
Of Haald wolf ze defenitief van de markt?
Ik heb er niet zoon vertrouwen in als ik kijk na het afgelopen jaar...
Het was namenlijk niet alleen de Cruisrockets het afgelopen jaar.

In het geval van de voorraad met donkergroene verpakking: gewoon voor een lagere adviesprijs aanbieden dan maar? Wolff zal toch vast wel ergens een verkooppunt of misschien meerdere verkooppunten kunnen vinden die hier een actie van kan en wil maken?

Voor 4 a 4,50,- per pak zijn het nog steeds acceptabele fluitpijlen.

Back
Bovenaan