[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Dit jaar een Karton van deze schatjes, ga der een hoop doorlonten. Hier wat foto's.

Foto-QTXV4RMJ.jpg

Foto-IDBINAO6.jpg

Foto-OAGHL4MS.jpg

Ik had een karton Heavy 5 besteld bij Orthen maar bij mij heetten ze iets van top 5 lights.
De uitwerkingen waren wel gewoon goed alleen ik had in het hele karton maar 4 verschillende potten die ook nog niet eens gelijk verdeeld waren. Ik had dus zeg maar van pot 1, 9 exemplaren terwijl er 6 pakketten in een karton zitten.

Leuk voor in de vooravond, echter de greeny ass van breeschoten, zelfde prijs cat maat shots ect waren vele malen beter!

Maar bij gebrek aan zekr wel leuk weg te stoken!

Na een paar jaar had ik deze kleine potjes weer opgenomen in de collectie. Ik wist al dat deze jongens het niet zouden redden tegen het grotere geweld om 0:00. In mijn eerste showtje deze dus gepland. Heb van het assortiment alleen de twee minste potten gefilmd. De Super Shooter en Power Space. Had van te voren uitgezocht dat deze effecten wel bij elkaar zouden passen. Net als de Hit Squad en Apocalypse, die ik ook samen heb geschoten. De Glittering Stars is mijn favoriet. De boeketten zijn niet heel groot maar acceptabel zeker als je naar de grootte van deze potjes en de prijs kijkt. Concluderend dus het leukste met meerdere tegelijk en in de vooravond. Hieronder mijn straatfilmpje van 2011/2012 van de Power Space en Super Shooter samen:

http://www.youtube.com/watch?v=-VJxwZ15TQo

Elburgersc,

Heb ze er elk jaar ook weer bij en meestal een stuk of 3x heavy 5 en het blijven ook gewoon lekkere potjes en heb ze altijd voor een leuke prijs bij goedkopervuurwerk en ook de glittering stars is mijn favoriet. Komend jaar zeker weer!!

Ik was vergeten hoe goed deze dingen wel niet zijn!

Vijf stuks voor €36,50 is het zeker meer dan waard. De effecten zijn zeker groot en gevarieërd voor potjes van dat soort afmetingen.

Voor degenen met een groot budget zijn ze een leuk tijdsverdrijf in de vooravond. Maar voor de echte budgetter ook goed 00 uurs materiaal.

hier nog een filmpje :)

8 heavy 5 cakes en 3 cakes uit het action pack van pyro power (blink, tails en comets)

actie vanaf 0.25

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo,

Een niet zo spectaculaire film als mijn vorige,
Maar wat een mooie, Heldere kleuren komer er uit deze potjes zeg!...Pfoe!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze had ook erg mooie multicolour boeketten.. helaas stond ik toen tegen een lantaarenpaal aan... dus ben maar verschoven:D
+ YouTube Video

afgelopoen jaar had ik deze voor het eerst, ik moest wel lachen om het formaat van de cakes :D

Afijn doorgelont icm een heavy 4 wat een leuk effect gaf, volgend jaar denk ik toch wel een karton hiervan doorgelont.

super cakes voor een leuk prijsje

afgelopoen jaar had ik deze voor het eerst, ik moest wel lachen om het formaat van de cakes :D

Afijn doorgelont icm een heavy 4 wat een leuk effect gaf, volgend jaar denk ik toch wel een karton hiervan doorgelont.

super cakes voor een leuk prijsje

Zo zie je maar weer dat de grootte van een cake totaal niet uitmaakt , wat wel uitmaakt is hoe de huls en eindstoppen zijn gemaakt, maximale vulling is niet altijd nodig hoor. Kijk naar de master li potjes van lesli , jammer dat mijn dealer ze niet had dit jaar maar ik wil er volgend jaar op zijn minst 5 hebben. Ik respecteer de heavy potjes dik !

Zo zie je maar weer dat de grootte van een cake totaal niet uitmaakt , wat wel uitmaakt is hoe de huls en eindstoppen zijn gemaakt, maximale vulling is niet altijd nodig hoor. Kijk naar de master li potjes van lesli , jammer dat mijn dealer ze niet had dit jaar maar ik wil er volgend jaar op zijn minst 5 hebben. Ik respecteer de heavy potjes dik !

Volgens mij worden die potjes niet meer verkocht!
De Master Li potjes tenminste!, de heavy potjes wel tenminste:)

toen ik ze voor het eerst had dacht ik ok he... is dit het... maar ze waren geweldig en sinds dien altijd wel 1 pak met oud en nieuw. zit er aan te denken om komend oud en nieuw een karton te halen maar moet nog maar ff kijken wat de planning word haha.

Back
Bovenaan