Valk Vuurwerk Nijverdal

Vanmorgen om 7 uur bestelling gehaald, stond al klaar. Na controleren misten er een aantal producten maar uiteraard heb ik die gelijk gekregen. Alles prima geregeld en niet druk! TOP!!

Enige minpunt: M'n karton Big19 was er niet. Die komen vanmiddag pas weer vanuit Duitsland, dus dan maar weer 250 km rijden...:(

ik heb de big 19 uitgepakt en nou viel me op dat op het karton wolff stond. ook op het folie van de pot staat wolff evenals de datum van 2010. Het was toch een oude voorraad van brave en wichers uit 2007. Ik ben nu toch een beetje bang dat het niet de oude kwaliteit heeft.

ik heb de big 19 uitgepakt en nou viel me op dat op het karton wolff stond. ook op het folie van de pot staat wolff evenals de datum van 2010. Het was toch een oude voorraad van brave en wichers uit 2007. Ik ben nu toch een beetje bang dat het niet de oude kwaliteit heeft.

hmmm, mijn karton staat ook wolff op

Vanmorgen om 7 uur bestelling gehaald, stond al klaar. Na controleren misten er een aantal producten maar uiteraard heb ik die gelijk gekregen. Alles prima geregeld en niet druk! TOP!!

Enige minpunt: M'n karton Big19 was er niet. Die komen vanmiddag pas weer vanuit Duitsland, dus dan maar weer 250 km rijden...:(

Huh hoe kan dat nou, je had toch besteld, dan moet het er zijn.... zo ben benieuwd naar de compensatie voor je.

Huh hoe kan dat nou, je had toch besteld, dan moet het er zijn.... zo ben benieuwd naar de compensatie voor je.

Ik moet vanmiddag bij Slooijer zijn dus dan rijd ik gelijk even langs Valk om alsnog mn Big19 op te halen...maar als het zo is dat het gaat om een nieuwere versie dan vraag ik denk ik mijn geld terug, want die presteren veel minder dan de oude versie. Er is namelijk duidelijk gezegd vanuit Valk dat het de oude versie zou zijn of vergis ik me daar nu in??

Vanochtend contact gehad via de pm.

Ik stelde de vraag dat ik ook daadwerkelijk de big 19 zou krijgen en niet een extreme salute. Het volgende kreeg ik als reactie:

Hoi Danix

Je krijgt de big 19 en niet de extreme salute maar let op ze worden volop besteld.

groet

------------

Als ik het assortiment van valk zie denk ik dat zij wat oude voorraden bij importeurs hebben opgekocht. Kennelijk toch nog wat goed vuurwerk wat in een hoek heeft gestaan?

Hier is jullie antwoord

Het klopt mensen, ik ben ook vanochtend bij Valk geweest en heb een, loeizware!, karton ES gekregen van VuurwerkTotaal, dus je krijgt inderdaad niet die Big 19.
Wel even zuur, want daarvoor heb ik 130 km gereden, die dingen van Slooijer kon ik ook ergens anders krijgen, maar vooral de Big 19 met lekkere korting was dus wel waar ik op zat te wachten.
Toen ik ophaalde dacht ik, karton ES, oh zal wel een omlabeling zijn van de Big 19, want dat waren toen der tijd omlabelingen.
Checken kon niet, want er zit een gaas omheen.

Jammer, maar desondanks ben ik prima geholpen en de voorverkoop prijzen zijn ook nog bij de afhaaldagen inbegrepen op de artikelen.
Dus dat is prima!

Lekker verhaal is dat, ik heb bewust voor de Big 19 gekozen daarom cross ik er ook 60 km voor, Extreme salute is ook geen gekke maar gewoon minder dan de oude Big19.
Niet netjes als dat echt zo is.

trouwens opgevallen dat de kilo's op je bestellijst niet helemaaaaaal kloppen ? hahaha

op mijn lijst stond dat ik voor 38 kilo had. karton big 19 is al 25 kilo, en dan hak nog 3 kartons en los spul ;)

Back
Bovenaan