Kuiper Koekange

ligt het aan mij of kan ik niks aanklikken op die site? zoals het vakje knalvuurwerk edg.??? heb meerdere browsers gebruikt

Dit is vanwege het aanpassen van het assortiment dat je te zien krijgt als je daar normaal gesproken op zou klikken. Even geduld nog.

Klopt doet het nog niet helemaal, maar de aanbieding is wel zeer netjes.
Nu voor 100 euro bestellen, een pot gratis van 39,95 !! Vorig jaar was dit een van 28,95 als ik me niet vergis. Ik vermoed dus ook dat het vuurwerk wel iets duurder is. Hoop nog steeds dat ze spectaculair goedkoper zijn dan de rest.
En als je voor 600 euro besteld krijg je dan 6 keer dezelfde pot gratis > Weet iemand dat ?

ik citeer ''Bij besteding van iedere € 100,00 één verschillende sierpot van Royal Fire t.w.v. € 39,95 GRATIS bij het afhalen van uw bestelling!''

Lijkt me duidelijk toch?

Klopt doet het nog niet helemaal, maar de aanbieding is wel zeer netjes.
Nu voor 100 euro bestellen, een pot gratis van 39,95 !! Vorig jaar was dit een van 28,95 als ik me niet vergis. Ik vermoed dus ook dat het vuurwerk wel iets duurder is. Hoop nog steeds dat ze spectaculair goedkoper zijn dan de rest.
En als je voor 600 euro besteld krijg je dan 6 keer dezelfde pot gratis > Weet iemand dat ?

De gemiddelde consument koopt niet voor €600, dus dan krijgen ze 1 of hooguit 2 keer deze cake. Als je voor grotere bedragen koopt heb je natuurlijk liever niet 6 keer dezelfde cake, dus als je dat van te voren aangeeft valt er wel wat te regelen :)

Iemand al enig idee waarom hij nog niet online is ik dacht dat de streefdatum 5 December was.
En wanneer zal de site wel online komen?

Iemand al enig idee waarom hij nog niet online is ik dacht dat de streefdatum 5 December was.
En wanneer zal de site wel online komen?

Ik heb gisteravond een mailtje naar Kuiper gestuurd met dezelfde vraag, helaas tot op heden zonder antwoord. Dus er zit voorlopig niks anders op dan om het uur even een poging te wagen. :wink:
Voor het weekend zal hij toch wel online zijn neem ik aan.

Ik heb gisteravond een mailtje naar Kuiper gestuurd met dezelfde vraag, helaas tot op heden zonder antwoord. Dus er zit voorlopig niks anders op dan om het uur even een poging te wagen. :wink:
Voor het weekend zal hij toch wel online zijn neem ik aan.

Heb een paar weken terug ook een mailtje gestuurd maar hierop nooit antwoord terug gekregen. Beetje jammer.

Maar we moeten maar afwachten..

Onder het motto 'Als de berg niet naar Mohammed komt...' heb ik vanmiddag maar een belletje gepleegd.
Daar schieten we eigenlijk niks mee op, want na overleg aan de andere kant van de lijn werd duidelijk dat ze niet precies wisten wanneer de webshop online komt.
Er is een 'mannetje' mee bezig. Wel is de webshop zo goed als gereed, maar hij kan zowel vanavond, morgenavond of na het weekend de lucht in gaan.

Kortom, ik heb beltegoed vergooid :wink::p

Qua vuurwerk is Kuiper een paradijsje, maar qua communicatie schort er het een en ander aan volgens mij. Heb zondag ook nog gemaild, maar niks terug gehad (betrof nogmaals de vraag of ik bij Kuiper aan de slag kon tijdens de verkoopdagen, die vraag wordt gewoon ontweken).

Nouja, dan reken ik op het weekend. Zit nu al enkele dagen om het uur te refreshen maar daar stop ik nou maar mee.

wel gek toch. op 1 of 2 december was er nog iemand van kuiper koeklange bezig met het assortiment en de bijbehorende prijzen (en dat waren goeie prijzen:D) en naar mijn idee hoefde alleen het overige vuurwerk nog toegevoegd te worden. wel blijkt dat de prijzen nog in december worden aangepast, dus heel misschien wachten ze nog op een concurrent al heb ik dan geen idee welke.

hehe,

Dat het een vuurwerkparadijs is kan iedereen beamen. Maar ze mogen inderdaad wel iets netter zijn in de afhandeling van mail en vragen.
Want daar schort het nog een beetje aan. Als ze dat op orde krijgen dan zijn ze echt lekker goed bezig.

greetzzz

Qua vuurwerk is Kuiper een paradijsje, maar qua communicatie schort er het een en ander aan volgens mij. Heb zondag ook nog gemaild, maar niks terug gehad (betrof nogmaals de vraag of ik bij Kuiper aan de slag kon tijdens de verkoopdagen, die vraag wordt gewoon ontweken).

Nouja, dan reken ik op het weekend. Zit nu al enkele dagen om het uur te refreshen maar daar stop ik nou maar mee.

Sorry hoor, maar dat soort dingen moet je gewoon niet per e-mail doen. Maar bovenal ben je gewoon minstens een maand te laat. Dat moet je gewoon véél eerder bekend maken daar. Veel eerder aangeven dat je daar wil werken. Het liefste eigenlijk langs gaan.

Desondanks wel jammer dat Kuiper geen contact met je opneemt. Volgend jaar maar weer proberen dan? :)

Sorry hoor, maar dat soort dingen moet je gewoon niet per e-mail doen. Maar bovenal ben je gewoon minstens een maand te laat. Dat moet je gewoon véél eerder bekend maken daar. Veel eerder aangeven dat je daar wil werken. Het liefste eigenlijk langs gaan.

Desondanks wel jammer dat Kuiper geen contact met je opneemt. Volgend jaar maar weer proberen dan? :)

Ik heb goed mailcontact met Ajo, maar het is wat ver om zo even heen te rijden. Ik heb het in de eerste week van september al gevraagd, dus daar ligt het niet aan.
Als hij had aangegeven dat het eventueel mogelijk was, dan had ik het geen probleem gevonden om even langs te gaan voor een gesprek.

Maar goed, daar gaat het hier in dit topic niet over :)

Ik vind zojuist het volgende bericht in mijn ongewenste post:

HALLO

VRIJDAG STAAT HIJ WEER ONLINE

GROETEN
AJO KUIPER

Normaal kijk ik nooit in dat postvak maar ik kreeg ineens een ingeving :idea:
Het mailtje heb ik overigens ontvangen om 15:40 vanmiddag.
Dus morgen komt aan alle onzekerheid een eind :D

Voor de duidelijkheid: Nog niet alle producten zijn binnen, deze producten staan er dus nog niet op. Waarschijnlijk komen deze er in de loop van komende week op te staan.

Sorry voor het ongemak mensen, ik heb hard er aan gewerkt.
Het was het wachten voor jullie waard naar mijn mening.
Het staat er nu allemaal op

Back
Bovenaan