Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier wel, meerdere mogelijkheden maar de 20% korting bij Xena in Ede is natuurlijk het beste. Wat ik verwacht: kleinere boeketten dan we zouden willen, maar wel leuke timerainerige tourbillion-achtige boeketjes, en een minuut lang! Kickuh!
Nee dat is hem niet. Intratuin heeft een eigen merk wat gewoon een paar geselecteerde producten van Schuurmans Vuurwerk zijn. Uitsluitend hier gaat het dus over de Coyote/ Blizzard.
Deze cake vond ik zelfs nog boven verwachting presteren. Het leken écht op tourbillions, en de boeketten waren groot en heel goed gevuld. Dat niet alleen met die tourbillions, maar ook veel goedgekleurde groene en donkerblauwe parels. Hartstikke mooie en originele cake.
Hartstikke bedankt voor de film Petersson! Geeft een goed beeld van de cake.
Hij valt me een beetje tegen. Het concept is natuurlijk erg leuk, maar jammer genoeg zijn de boeketten mij toch echt te klein.
Deze is als omlabeling "Blizzard" (Excellent Collection) geschoten op de demo van Intratuin Venray. De prachtige "tourbillons" hebben een positieve indruk achtergelaten. Enig minpuntje zijn de compacte en soms floppende boeketten. Maar ik twijfel om 'm toch mee te pakken tijdens de verkoopdagen. Voor € 34,95 kan ik 'm moeilijk laten staan.