Vuurwerkland Steenbergen

Lijkt mij niet want op die website staat nergens iets over die cake's.

Ze zeiden dat dat ook heron cakes waren. Maar dan de nieuwe. En die staan er idd ng niet op, maar ik zie wel cake 10, cake 12 etc.

Hopelijk volgt er binnenkort informatie over die cakes !

Promo is af! Nu aan het renderen! Als hij klaar is met renderen, gelijk uploaden naar YouTube.

Kan niet wachten om te horen wat jullie ervan vinden. :]

EDIT: Ongelooflijk! Dat hele ding is in 4 minuten gerenderd! M'n PC staat te blazen als een gek maar hij krijgt het wel ff voor elkaar! :p Nu aan't uploaden naar JouBuis.

Inderdaad, de promo ziet er zeer goed uit.
Bedankt voor je tijd en moeite hiervoor.

Haha toen ik 0:01 luisterde moest ik meteen aan dit liedje denken:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:p maar gelukkig was het een ander liedje wat in je video zit :D

Mooi filmpje :rolleyes:

Schitterende promo, echt grote klasse !

Wel grappig dat stukje met die pijl, dat er ff gemixt wordt met het geluid :p

De voorverkoop is goed van start gegaan en de drukke tijden zijn weer begonnen!

Nog 3 dagen en dan zit de eerste prijsvraag van dit seizoen er al weer op!
Doe dus nog snel mee en maak kans op 1 van de 4 Sniper multishot cakes!

http://twitter.com/vuurwerklandstb

win-nu-sniper-vuurwerk.jpg

http://www.vuurwerkshop-steenbergen.nl/shop/contents/nl/d29.html

Zeker een toffe actie, echter heb ik vorige week al meegedaan haha! :p

Ben benieuwd wanneer de megastunt artikelen online komen trouwens.

Ik overweeg dit jaar naar steenbergen te rijden. Alleen hoor ik verhalen dat het daar dan zo druk is. Op een wachttijd van 2uur zit ik namelijk niet te wachten na eerst een uur in de auto gezeten te hebben..?

Klopt het over de lange wachttijd of valt dit bij een bestelling mee?

Ik overweeg dit jaar naar steenbergen te rijden. Alleen hoor ik verhalen dat het daar dan zo druk is. Op een wachttijd van 2uur zit ik namelijk niet te wachten na eerst een uur in de auto gezeten te hebben..?

Klopt het over de lange wachttijd of valt dit bij een bestelling mee?

Er zijn veel veranderingen nu en ik denk dat de wachttijden zeker minder zijn.
Iedereen leert van zijn fouten dus ik denk dat vwl steenbergen dit ook zeker heeft gedaan.

Ik zag net een nieuwe actie online staan op http://www.vuurwerklandsteenbergen.nl.

win-nu-splitting-comets-vuurwerk.jpg

Vuurwerkland-Steenbergen.nl geeft wekelijks mooie prijzen weg!
Wint u deze week een van de drie Splitting Comet cakes? Deze schitterende 49 schots multishot cakes zijn tot op het randje gevuld en bevatten zeer heldere kleuren. Met heftige salvo's van schitterend gekleurde crossette effecten verandert de Splitting Comets de lucht in een betoverend feest!

We geven maar liefst 3 van deze zware batterijen weg, Beantwoord dus snel onderstaande vragen en misschien bent u wel een van de gelukkige winnaars!

Hoe kunt u kans maken op een van deze mooie prijzen?

1. Beantwoord onderstaande 3 vragen.
2. Mail uw antwoorden door naar [email protected]
3. Door deel te nemen aan de prijsvraag geeft u Vuurwerkland-Steenbergen.nl het recht u per mail te informeren over de uitslag van de prijsvraag.

VRAAG 1
1. Hoeveel gram kruit bevatten de ZINK vuurpijlen van Vuurwerkland-Steenbergen.nl per stuk?
A. 35 gram
B. 40 gram
C. 30 gram

VRAAG 2
2. Uit hoeveel cakes bestaat het Big Box vuurwerk pakket?
A. 8 cakes
B. 6 cakes
C. 9 cakes

VRAAG 3
3. Hoe lang is de grootste Chinese rol van Vuurwerkland-Steenbergen.nl?
A. 10 meter
B. 14 meter
C. 12 meter

Mail uw antwoorden door naar [email protected] en maak kans!

Bovenstaande actie loopt tot en met 27 november 2011 19.00 uur.
De prijswinnaars worden uiterlijk 28 november bekend gemaakt via een nieuwsbericht op Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Prijswinnaars kunnen hun gewonnen prijs met hun afhaalbon op 29 December afhalen.

Doen ze goed! Al die mooie prijzen weggeven. Eerst al een paar Sniper, en nu Splitting Comets. Hopelijk win ik, de vragen zijn niet zo moeilijk toch!

Back
Bovenaan