Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand hoe je van dealer wisselt?. Had een dealer aangeklikt, maar nu wil ik bij de webshop van andere dealer kijken, kan ik niet meer terug...
Rechtsboven in de hoek staat ''dealer zoeken'' , klik daar op en je kan van dealer wisselen
--pyro99![]()
Zo, de prijs van rotjes is bij mijn dealer achteruit gegaan van een absurde prijs van 2,5 euro naar 1,5 euro.
ik kan niet eens vinden hoe ik een andere dealer moet sellecteren op bestelvuurwerk.nl xD hij staat automatisch bij vuurwerk houten.....
Ik heb het volgende probleem:
bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt
(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie)
is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?
(Zie afbeeldingen)
image
image
--pyro99![]()
Zucht... gbv is weer lekker bezig.
Door je cookies te verwijderen (zie google) kun je ook weer bij de normale site komen.
Ik heb dit ook geprobeerd maar bij mij rekent hij deze aanbiedingen niet meer mee.
Werkt dit bij jou nog steeds?