Online Voorverkoop

als jij het blijkbaar zegt... :)

kan me voor de geest halen dat er her en der op t forum staat dat in 2012 alle producten CE gekeurd moeten zijn.

Ik zal deze site ook maar eens in de gaten houden! IJsselmotoren staat sinds een paar dagen ook tussen de dealers en dat is voor mij 10 minuten fietsen!

Ik vind de site Onlinevoorverkoop best overzichtelijk.
Heerlijke site om te shoppen.
Maar ik vind het kopen via internet niet echt sfeervol.
Ik wil mijn vuurwerkkrantje 100x invullen en brengen naar de winkel en de dummy's bekijken. En samen met de eigenaar van de winkel het lijstje doorlopen!
Heerlijk! :D

Laatst bewerkt:
Dat is mooi, kan ik alvast het kleine spul hier bestellen.
Weet iemand of de folders al in de videoland filialen liggen?

Weet iemand hoe je van dealer wisselt? :p. Had een dealer aangeklikt, maar nu wil ik bij de webshop van andere dealer kijken, kan ik niet meer terug...

Ik neem aan dat dit over bestelvuurwerk gaat?
Het probleem van andere dealer selecteren had ik vorige keer ook, je zou je cookies kunnen verwijderen. Of gewoon op onlinevoorverkoop kijken. Daar kan je wel van dealer wisselen.

Weet iemand hoe je van dealer wisselt? :p. Had een dealer aangeklikt, maar nu wil ik bij de webshop van andere dealer kijken, kan ik niet meer terug...

Rechtsboven in de hoek staat ''dealer zoeken'' , klik daar op en je kan van dealer wisselen :wink:

--pyro99:bye:

Rechtsboven in de hoek staat ''dealer zoeken'' , klik daar op en je kan van dealer wisselen :wink:

Hmm bij mij staat er niks, of ik moet eroverheen kijken.
1zno2er.png

Zo, de prijs van rotjes is bij mijn dealer achteruit gegaan van een absurde prijs van 2,5 euro naar 1,5 euro.

als je naar de site van bestelvuurwerk gaat via een dealer-url (zoals houten.bestelvuurwerk.nl) dan kan je vanaf daar niet meer naar een andere dealer. Als je rechtstreeks naar bestelvuurwerk.nl gaat krijg je rechtsboven inderdaad dealer zoeken.

Ik heb het volgende probleem:

bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie:sad:. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt :bonk:

(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie:rolleyes:)

is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?

(Zie afbeeldingen)
wjubfl.png

fxgw8h.png

ik kan niet eens vinden hoe ik een andere dealer moet sellecteren op bestelvuurwerk.nl xD hij staat automatisch bij vuurwerk houten.....

ik kan niet eens vinden hoe ik een andere dealer moet sellecteren op bestelvuurwerk.nl xD hij staat automatisch bij vuurwerk houten.....

Zucht... gbv is weer lekker bezig.

Door je cookies te verwijderen (zie google) kun je ook weer bij de normale site komen.

Ik heb het volgende probleem:

bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie:sad:. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt :bonk:

(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie:rolleyes:)

is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?

(Zie afbeeldingen)
image

image

Ik heb dit ook geprobeerd maar bij mij rekent hij deze aanbiedingen niet meer mee.
Werkt dit bij jou nog steeds?

Laatst bewerkt:
Zucht... gbv is weer lekker bezig.

Door je cookies te verwijderen (zie google) kun je ook weer bij de normale site komen.

Ik heb dit ook geprobeerd maar bij mij rekent hij deze aanbiedingen niet meer mee.
Werkt dit bij jou nog steeds?

De aanbiedingen rekent hij niet meer mee zie ik.:wink: ,

Maar de cake's zoals (asian thunder cake 100s en burned horse ) rekent hij wel mee voor gratis vuurwerk , terwijl bij info van het product staat ''LET OP VOOR DIT PRODUCT GELDT GEEN GRATIS VUURWERK'':bonk:

Back
Bovenaan