Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een paar jaar geleden de sneakers mogen proberen, vond ze erg hard gaan! denk wel een goede strijker!

Ik had vorig jaar de twister knal van pyro power, ze deden het allemaal niet :(
Wat de knal zou moeten voorstellen, was gewoon een soort pofje ze klapten gewoon niet.

Maar die van gbv zijn idd goed ;)

ik heb vorig jaar pyrostar tollen met knal gehad en dat was ook bagger!!
enkele deed het maar ze waren super kort en hadden geen echte knal.....
sonde voor 2,50 euro en dan 25 stuks ofzo

Dus deze GBV twisters zijn van zena? dan heb ik er 50% korting op? neem ik heel wat doosjes mee!
Nog niet gehad, maar met 50% korting, goede reacties. hoef ik geen andere normale grondbloemen te kopen :p

Ik had vorig jaar en het jaar daarvoor die van de Halfords, die knalde erg goed, zelfs boven m'n verwachtingen alleen waren ze wel erg duur. Welke het waren en van welke importeur weet ik zo niet uit m'n hoofd.

EDIT: Het gaat om de spinning salvo's van Breeschoten, het topic kan ik niet vinden. Ze waren iets van €1,50 per 8 stuks.

Ik had vorig jaar en het jaar daarvoor die van de Halfords, die knalde erg goed, zelfs boven m'n verwachtingen alleen waren ze wel erg duur. Welke het waren en van welke importeur weet ik zo niet uit m'n hoofd.

EDIT: Het gaat om de spinning salvo's van Breeschoten, het topic kan ik niet vinden. Ze waren iets van €1,50 per 8 stuks.

[URL=http://img577.imageshack.us/img577/2941/breeschotenspinningsalv.gif]image
[/URL]

die zijn van de kruiterij!
Tekoop bij de vuurwerkwinkel.nl
prijs was vorrig jaar 1.75 (iig bij mij in de buurd)

en het klopt idd deze knallen ook heerlijk!

Ik zit steeds te kijken naar een perfecte winkel die deze groote knallers verkopen. Ik heb een winkel gevonden met een goeie bestellijst in Zuid-Holland. Heb jij de beste van Zuid-Holland gevonden met deze prachtschaaltjes? Laat het me weten!

[URL=http://img577.imageshack.us/img577/2941/breeschotenspinningsalv.gif]image
[/URL]

Dan had ik zeker verkeerd opgeslagen spinning salvo, had die het ene jaar, waren ze goed en het jaar erna was het niks...

nee ik ga weer voor die van GBV, ook al springen er wel veel vonken vanaf die nogal een eind weg gaan?

Weet iemand iets van de Spinning Salvo van Dynasty? is dat wat voor 4,50 per 36/

Dit is de Spinning Flower van Dynasty dus niet de Spinning Flower van Breeschoten. En ze knallen goed. :wink:

14jmhw7.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan