Nederlands Vuurwerkmuseum

Haha, dat was even een wervelwind op de Museumserver. Dat zijn we hier niet gewend hoor, hahaha. 16 bestellingen in de eerste 4 minuten. Wow ... Bedankt voor het vertrouwen mannen!

Ben ook wel benieuwd :p maar ben bang dat ik net naast de pot pis om bij de eerste tien te horen...maar de sticker is ook leuk :p Ordernr. 298 hier :)

Heb er zin in! :holland:

Oh shit! Ik zat vanaf 12 uur te wachten tot een aankondiging dat de winkel open was... kwam maar niets. Toen dacht ik: zou hij niet automatisch open gaan? En ja hoor.

Jammer, gemiste kans. Ik moet me wat minder naief gaan opstellen...

Ik zal de winnende ordernummers bekend maken, da's wat discreter dan de namen op het forum kwakken :)

@Patroontje; ik kondigde het aan op onze eigen shoutbox. Tja, ik kon ook niet overal tegelijk zitten (al lijkt het soms wel zo) :D

Nogmaals bedankt allemaal. Ik ga hard aan de arbeid hier.

Groetjes,
Nick

Nummertje 294 aan deze kant:p

Grappig om te zien dat er echt zoveel mensen voor zijn gaan zitten om de dvd zo snel te bestellen.
Geeft wel aan hoe top deze dvd's zijn!

Heb er zin in! :)

Grappig om te zien dat er echt zoveel mensen voor zijn gaan zitten om de dvd zo snel te bestellen.
Geeft wel aan hoe top deze dvd's zijn!

Ik heb alle edities in mij DVD rek. Het zijn en blijven juweeltjes!! Logisch dat er een run(netje) ontstond na openen van de shop. :D

Sorry voor mij is door de weeks bestellen om 12 uur is te veel van het goede omdat ik erg vroeg uit me bed moet.
Maar hij is besteld en betaald!

En nu maar wachten op die oranje knakker die mij deze dvd gaan bezorgen!

Zo net ook de DVD besteld :D Het zijn altijd geweldige DVD's. Eigenlijk de beste DVD die aan alles voldoet! Kan niet wachten om hem te zien.

Back
Bovenaan