Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Hele gave trailer, voor een computerspel. Vind het zelf maar weinig hebben als het om sfeer gaat. De vuurwerkbeelden daarintegen zijn super! Goeie kwaliteit, goed vuurwerk. Ben zeker benieuwd naar meer beeldmateriaal!

Die sfeer komt nog wel Ruben, don't worry! :blink:

WTF.
Geweldige trailer zeg.
Mooi staaltje bewerking wat je daar laat zien!
O ja ik zie ook mooie stukken vuurwerk voorbij komen.:p

Ziet er netjes uit maar iets te. wat ruben al terecht zijn vind het niet bij vuurwerk horen maar het ziet er wel erg strak uit. Ben wel erg benieuwd naar je filmpjes laat maar komen.

De intro van deze trailer zit wel heel erg mooi in elkaar zeg!
Top werk hoor! Wanneer komt er een 3D bioscoop versie uit? :p

Nee, zonder gekheid, netjes gemaakt en ik ben zeer benieuwd naar het vervolg.

Vandaag starten we met het uploaden van onze vuurwerkfilmpjes.
De Fire Emblem is één van mijn favorieten uit de Red Factory collectie van Royal Fireworks.
Felle zilveren spinners zorgen ook 3 keer in w-shape voor een spektakel!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

Het volgende filmpje volgt zeer binnenkort :)

hier kan ik niet tegen op met mijn filmpies:p
Lekkere kwaliteit! supper intro! erg proffesioneel!
mijn complimenten!

Wat een super trailer man! Zou bijna denken dat dit je fulltime job is?
Echt super proffesioneel.
Kan niet wachten tot we meer te zien krijgen!!

Heerlijk hoor, geweldige trailer en leuk eerste filmpje.

Ik zou zeggen maak er een dvd van, dan kan je nog wat terug verdienen aan alle tijd en moeite die je er in stopt!

Zeer geweldige trailer inderdaad.
Hier kun je wel aan zien dat er de nodige tijd aan is besteeds.
Bedankt man, ik heb er van genoten.

Vandaag een salvo van 3x 4 inch Triplex shells.
De Red Palmtree's waren prachtig en kwamen bijzonder goed uit de verf :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

Als je op het einde van de video op previous videoklikt krijg je een 'geheime' video:p. Leuk bedacht op die manier nu ga ik bij je volgende video's ook naar nieuwe filmpjes zoeken.

Als je op het einde van de video op previous videoklikt krijg je een 'geheime' video:p. Leuk bedacht op die manier nu ga ik bij je volgende video's ook naar nieuwe filmpjes zoeken.

Previous betekent vorige, ik weet niet of je dat wist :p Maar als je daar op klikt, ga je dus naar het filmpje wat hiervoor gepost is. Niets geheims aan...

Previous betekent vorige, ik weet niet of je dat wist :p Maar als je daar op klikt, ga je dus naar het filmpje wat hiervoor gepost is. Niets geheims aan...

Klopt je krijgt de vorige video, alleen is volgens youtube zijn vorige film die trailer. Als je op de video klikt krijg je en video met drie keer fire emblem. Er staat ook dat je deze video alleen kan bekijken via een speciale link die de uploader gegeven zou moeten hebben. Dus het is wel geheim want op youtube kan je niet zo maar de video zien. Alleen als je de link hebt:p.

Back
Bovenaan