Harry Loots [Baarle-Hertog]

De eindbom knalt anders toch nog flink hard hoor. De rol die ernaast staat is niet de Hindo 1000, maar echt wel de oude Hindo 3000. Deze hindo 3000 is zelfs een pak groter dan de 4000, maar wel enkel gelaagd. Persoonlijk zou ik de laatste 2 meter dubbel leggen.

De hindoe 3000 heeft al veel geweld uit zichzelf, dubbel leggen vind ik dan wat zonde. Wat je wel kan doen is bij de eindbom een stukje van de mat oprollen met de eindbom mee. De eindbom is vergeleken met de mat inderdaad matig.

De eindbom knalt anders toch nog flink hard hoor. De rol die ernaast staat is niet de Hindo 1000, maar echt wel de oude Hindo 3000. Deze hindo 3000 is zelfs een pak groter dan de 4000, maar wel enkel gelaagd. Persoonlijk zou ik de laatste 2 meter dubbel leggen.

Ok de hindoe xxl is dus als ik het goed begrijp de opvolger van de oude original hindoe 3000 en wordt ook gewoon door original geimporteerd.

Als de Hindoe4000 al 11 meter is, hoe groot moet de 3000 xxl dan zijn, 13 meter ?

Heb nog 2 filmpjes gevonden. Ik vind het persoonlijk wel toppers.

Dit is een filmpje waar hij geschoten wordt op de wolff demo met dank aan Freakpyromaniacs. Film is geschoten vanop 60m afstand. Denk dat hij in de straat wel serius wat geweld zal geven. Kan spijtig genoeg geen filmpje vinden waar zij alle 4 tegelijk geschoten worden.

http://vimeo.com/15204364

Dit is de officiele productfilm van Wolff.

movie

Volgens mij is dit een filmpje uit china De straatfilms zijn iets minder vol
Voor dat geld heb je wel een paar mooie 500gram`ers

Vind €142.5,- voor de dragon box een hele nette prijs.Voor iets meer dan 35 euro per cake haal je toch 4 hele mooie 500 grammers in huis.Enigste nadeeltje is dat de cakes net iets te hoog schieten waardoor het effect wat kleiner lijkt.Voor deze prijs vind ik ze zeker de moeite waard

Ik vind dit wel een mooie verbetering van de winkel.
wat ze nog wel aan mogen passen is de kwaliteit van de foto's.
maar zoals ik al zei, dit is een mooie verbetering omdat je sneller een lijstje kan maken zonder dat je zelf op een a4tje moet gaan overtypen of in de winkel alles uitkiezen.

ik zie graag nieuwe producten tegemoet

ik koop me voor die prijs denk ik toch iets groters:$

Mwoh probeer doos maar eens op te tillen.
Krijg je geheid een kromme rug van.
Beetje een domme opmerking, deze cakes doen niet onder voor prof bakkies.
Maar als je het risico wilt nemen, ik hou je niet tegen...

Natuurlijk doen deze cakes wel degelijk onder voor prof blokken, maar dat is ook wel logisch met meer grammen per tube en hardere burst.
Echter, dit zijn wel top potten voor de vuurwerkliefhebber. En met zo'n box setje, alle 4 doorgelont kun je zeker weten een mooie show neerzetten. Prima voor een consument, verantwoord stoken houd je bij dit soort potten. De vraag is of dat men dat ook houd bij professioneel vuurwerk.
En daarin geef ik je gelijk Cigarman, het is beter om dit soort potten te nemen, dan prof blokken, want de boetes zijn niet mals.

De boetes zijn er toch zowieso als je dit uit België haalt?
Of moet je dan de laatste drie dagen van het jaar gaan en mag het dan wel?
Want nu mag het niet.
Ik durf iig niet zo goed naar Belgie te gaan voor vuurwerk. Veel te schijterig;-)
greetzz

Ja de boetes zijn er wel, maar ze staan nauwelijks te controleren.
En daarbij zul je een hogere boete krijgen met een prof blok dan met wat consumenten potjes die een Nederlandse gebruiksaanwijzing hebben en gekeurd zijn voor de Nederlandse markt.

De nieuwe site is zeer goed! Alleen een foutje bij de mini pirats? Ze lijken gratis als ze in je lijst staan..?
Ik had zelf ook een nieuwe lay-out verwacht. Die is er jammer genoeg niet.

Mwoh probeer doos maar eens op te tillen.
Krijg je geheid een kromme rug van.
Beetje een domme opmerking, deze cakes doen niet onder voor prof bakkies.
Maar als je het risico wilt nemen, ik hou je niet tegen...

ja misschien een domme reactie mja is mijn eigen mening toch?:) ik geef liever me geld aan de profbloks idd.

ik vind de site ook zeer mooi geworden vind ik.

Nieuwsbrief 09-09-11: Nieuwe fabriek! super kwaliteit!

Nieuwsbrief 09-09-11: Nieuwe fabriek! super kwaliteit!

Salon Roger
is een merk dat garant staat voor producten van hoogwaardige kwaliteit welke niet op massale schaal worden aangeboden.
Juist dit zorgt ervoor dat de makers achter de producten van dit merk de nodige kwaliteitscontroles kunnen uitvoeren op hun vuurwerk en jaar na jaar de kwaliteit van hun producten proberen te verbeteren. EN DAT LUKT!

13shots potten
Het merk staat bekend om zijn 13 shots potten welke een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding hebben. Voor €16 per pot krijg je een cake van 13 shoten die gemiddeld de kruitinhoud bevatten van een normale 19shots cake. Extra zwaar gevulde tubes dus en dit tot 19gram per buis. De uitwerkingen zijn dan ook fenomenaal te noemen en de hele straat zal verbluft staan kijken naar jouw cakes. De 13shots potten worden vanaf dit jaar gemaakt in de fabriek waar ook de Colourfull Heaven en de Golden Times gemaakt worden. Dit is een fabriek die zich eigenlijk meer met profesioneel vuurwerk bezig houdt, slechts enkele importeurs hebben er de mogelijkheid gekregen hun cakes te laten fabriceren. De potten hebben vanaf dit jaar ook allemaal een lont bovenaan de cake, ideaal om meerdere potten tegelijk te schieten of te koppelen.

kort samengevat:
- super prijs/kwaliteit
- extra grote uitwerkingen
- tot 19gr per tube
- evenveel kruit dan gemiddelde 19sh pot
- aanrader!

Prijzen:
€16 per stuk
vaste aanbieding: 4 voor €55

1.jpg

Colourfull heaven 25sh
Dit kleine potje levert prestaties boven verwachtingen. Een zilverendraaison omhoog gevolgd door een goede burstknal met strakke multicolour boeketten. Poison & Spider effect. Wanneer je de cake zal zien staan in de winkel oogt hij klein maar de uitwerkingen zijn SUPER! Deze cake was vorig jaar een geweldig succes!

Kort samengevat:
- Toont klein maar super grote uitwerking
- zilveren draaizon gevolgd door multicolour boeket (poison & spider effect)

prijs: €23

1.jpg

Multibox 3 x 24shots
Deze drie krachtige batterijen zitten samen verpakt in een pakket, maar zijn ook per stuk te koop. Deze cakes zijn allemaal multi-effect, hebben een stevig tempo en blijven de lucht zwaar vullen.

prijzen:
- 1 voor €26
- 3 voor €67.50

1.jpg

Fan Style Strobe World
Deze waaier heeft ons enorm verrast door zijn effect. De waaier schiet telkens met vier schoten tegelijk afwisselent rode en groene glitterings de lucht in. De boeketten zijn zeer groot en de glittering blijft mooi hangen. Een goede toevoeging aan ons reeds uitgebreide assortiment. Topprijs voor zo'n kwaliteitswaaier!

prijs: €23.50

1.jpg

Effectfoto:

2.jpg

Golden Times waaier
16 shots waaier dit aan weerszijde prachtige brocade crown (gouden treurwilg) boekettenschiet en in het midden telkens twee strak gekleurde blauwe boeketten. Blauw en goud is een prachtige kleurencombinatie in de lucht en deze waaier bewijst dat meer dan ooit te voren. Een super afsluiter voor je eigen show met oud op nieuw. De waaier heeft een enorm breed effect.

kort samengevat:
- brocade crown + blue peony = prachtige kleuren/effectencombinatie
- enorm breed
- afsluiter van je showtje

prijs: €22.50

1.jpg

Dit was het weer voor vandaag! Verschillende pyrostarproducten worden later deze week verwacht, meer daarover in onze volgende nieuwsbrief. Verder hebben wij ook al geruchten gehoord dat de Chry Crackling van Original er zit aan te komen. Vorig jaar was dit één van de toppers uit onze collectie, één van de beste Chry Crackling ooit gemaakt. U wordt uiteraard op de hoogte gehouden wanneer deze binnenkomt!

Groeten,

Pieter Loots

Loots Vuurwerk

Haha de afbeeldingen van de uitwerkingen bij de cakes van Salon Roger zijn altijd 'hilarisch' te noemen. Gewoon 4 dezelfde tails, met daarboven 4 dezelfde uitwerkingen iets gedraaid zodat het net echt lijkt. Verbaas ik me elke keer weer over. Foto's maken van de uitwerkingen is toch niet zo heel moeilijk? Ze hebben ook geen productfilms, misschien iets waar Salon Roger mee aan de weg kan timmeren om nog meer naamsbekendheid te krijgen en uiteraard meer te verkopen.

Moet wel zeggen dat meneer en zoon Loots hiermee goede zaken doen, ze nemen gelijk wel de beste/mooiste cakes van SR in het assortiment. Vooral de 13 schots cakes zijn geweldig (nadat ze weer zijn hersteld in de oude vorm).

Back
Bovenaan