Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

In jou post kan ik me vinde teun!

Voetbal (zit ook bij een vereniging)
Muziek luistere/maken/Draaien geweldig!
Met vriende buite rond hange erg relaxt!
Vissen doe ik ook soms niet meer zo vaak helaas.
En dan natuurlijk vuurwerk he:D

Ik heb sinds januari 2011 een nieuwe hobby die ik lekker kan uitvoeren tot begin oktober.
Het gaat hier om de hobby minibike rijden bij de kartbaan hier in de buurt.
Neem aan dat iedereen weet wat een minibike is, dit is een hele kleine motor waar je bijna niet op kan zitten, en behaald een snelheid van 80 tot soms wel 100 km per uur.
Dan heb ik het natuurlijk niet over de goedkope Chinese minibike's, maar de duurdere, zoon 400 euro tot soms wel 1200 euro.
Ik moet er alleen nu zelf 1tje kopen, want waar ik op rijd is een minibike van een vriend!

ciao Rik:bye:

Laatst bewerkt:
Tjaaa Vuurwerk is wel de grootste maar oke dan :)

- Paintball (Woodball)
- Gamen (Mw2 Black ops Nazi zombies)
- Pyromaan spelen (Openhaard en kampvuur aandoen)
- Muziek Hardrock (AC/DC Metallica Iron Maiden :P)

Mountainbiken,
Fotografie,

Mountainbiken ga ik me sinds dit jaar meer mee bezig houden dan met vuurwerk :p Veel trainen etc etc.

Ga 6 t/m 13 augustus in de Ardennen mountainbiken, en 21 t/m 28 Augustus eerst de Bike Marathon Rund Um Zierenberg in Duitsland rijden en daarna gaan we gelijk door naar Ischl in Oostenrijk voor een Singletrackweek in de Alpen :D

Karpervissen, Vanaf het moment dat de watertemperatuur begint te stijgen en de Karpers wakker worden. Zowel met de pen(minder vaak) als met de werphengels en de boillies.
Tja naast vuurwerk is karpervissen ook niet goedkoop;-)
greetzz

Ik doe aan flipperen. (op flipperkasten, kennen jullie nog van vroeger of niet?)
Momenteel ben ik 4e van de jeugd in Nederland.

Een andere hobby van mij is tafeltennis.
Ik speel het al ongeveer 6,5 tot 7 jaar en momenteel in de klasse: landelijk C. (dit betekend dat ik op zo'n hoog niveau ben, dat ik het hele land door moet crossen voor competitie.)

Groetjes Rob.

Vissen.Ik heb het helaas al weer drie jaar niet gedaan en neem me nu echt voor om het dit jaar weer op te pakken.
1258729.jpg

1258727.jpg

Karpervissen, Vanaf het moment dat de watertemperatuur begint te stijgen en de Karpers wakker worden. Zowel met de pen(minder vaak) als met de werphengels en de boillies.
Tja naast vuurwerk is karpervissen ook niet goedkoop;-)
greetzz

Inderdaad hier ook. Man wat is karper vissen een dure hobby :p

Ergens heb ik zo het gevoel dat ik op zoek moet naar een nieuwe hobbie. Sporten is wel leuk, maar wel noodzakelijk om fit te blijven ook. En dat kan je niet ieder jaar doen.

Studeren is niet bepaald leuk momenteel en dat is iets dat ook moet gebeuren.

Nee, ik kan wel een nieuwe hobbie gebruiken. Een vrouwtje om iets mee op te bouwen zou de voorkeur hebben, maar dat komt dan weer niet overeen met mijn carrierewensen momenteel.

Ik zou willen dat ik nog 16 was, lekker voetballen en gamen enz ;)

- Vuurwerk
- Voetbal (kijken)
- Vissen (snoekvissen en karpervissen)
- Vogelen
- Vrijen / Vriendin
- Vakanties (visvakanties en relaxvakanties naar de zon)
- Videospellen
- V... Nee... Fotografie
- V... Nee... Werk
:D:D:D

Laatst bewerkt:
Vuurwerk en alles wat erbij hoort
Werken.. jaja, zo fanatiek ben ik, maar ik kies dan ook wel de leukste baantjes uit. :angel:
fotografie, digitale spiegelreflex.
Verder ben ik ook op andere gebieden wel eens creatief bezig.

Ik fitness minstens 1 keer per week, maar of dit nou m'n hobby is...

en nu heel af en toe, maar later wil ik de buitensport in, naast een carriere in de professionele vuurwerkshows schieten. :cool:

Horrorfilms kijken/verzamelen
En alle soorten rock en metal muziek zijn ook een passie van me.

16 februari vertrek ik zelfs naar England om naar mijn eerste concert ooit te gaan! Dit word echt tof :D

Ik heb er sinds gisteren weer een hobby bij: hardlopen.
Ik ga trainen voor een marathon later dit jaar en ik probeer mijn goddelijke lichaam :p nog meer vorm te geven.

Ik heb overigens in de zeventiger en tachtiger jaren veel marathons gelopen, maar ja toen was ik een stuk jonger en rookte ik niet.:bonk:

Ik heb er sinds gisteren weer een hobby bij: hardlopen.
Ik ga trainen voor een marathon later dit jaar en ik probeer mijn goddelijke lichaam :p nog meer vorm te geven.

Ik heb overigens in de zeventiger en tachtiger jaren veel marathons gelopen, maar ja toen was ik een stuk jonger en rookte ik niet.:bonk:

nou dat kan je straks nog wel eens vies tegen gaan vallen als je veel rookt .

-Modelbouw
-Voetballen, ook kijken
-Vliegtuigen spotten
-Vuurwerk natuurlijk
-Gamen
-Sporten>Sportschool

Back
Bovenaan