Mensen die tegen vuurwerk zijn

Ik mocht op mijn 7de voor het eerst afsteken met 2 sloffen rotjes en een pak grondbloemen Vond het helemaal top en steeds meer en meer leg nu zelf 420 euro bij en mijn Pa 250 Mits ik me goed gedraag en mijn cijfers op school goed zijn :)

Groeten Derk

Gelukkig had me pa tot 2 jaar terug zelf ook zink 901 en shels! Dus hij kan het me nu haast niet verbieden:D
Hij laat het nu bij 3 x 100.000 klapper, al dat aansteken van pijlen enz is te veel werk zegt hij:bonk:

Ik begon op m'n 8ste met een slof grondbloemen en crackers, sindsdien heb ik elk jaar het bedrag verdubbeld, tot het rond de 500,- kwam op mijn veertiende...
MAAR OUDERS rond de vuurwerktijd... praat me er niet over!
dat terwijl ik toch elk jaar een goede sponsor erbij heb... ''me vader''

Zij haar schoenen tassen en accessoires ik mijn vuurwerk:wink:

Mijn vriendin vind het ook wel veel geld wat ik er in steek, maar ze respecteert wel mijn hobby en begrijpt dat een hobby geld kost! Ze vind het overigens wel schitterend en is elk jaar weer trots op me wat ik presteer na 12 uur:D

Zij haar schoenen tassen en accessoires ik mijn vuurwerk:wink:

Mijn vriendin vind het ook wel veel geld wat ik er in steek, maar ze respecteert wel mijn hobby en begrijpt dat een hobby geld kost! Ze vind het overigens wel schitterend en is elk jaar weer trots op me wat ik presteer na 12 uur:D

Mijn vriendin zou ook wel trots zijn als ik na 12 uur nog presteer! :rolleyes:

Mijn vriendin vind het te gek! :bonk:

Ze heeft zelfs eisen qua welke potten en pijlen ze wilt. Vaak legt ze er nog zo 150 euro bij zodat ik kan kopen wat ZIJ erbij wilt! En vaak vind ze de kleine dingen zoals romeinse kaarsen enz nog het leukst. Ze gaat ook mee met ophalen en in de avond en overdag doet ze gewoon mee. Het is echt een onwijs meisje meisje, maar als het om vuurwerk gaat best wel een bikkel! :D Ik vind het allemaal prachtig en super natuurlijk. Zelfs met lijstjes maken en filmpjes bekijken zit ze er gerust uren naast. En ze steekt makkelijk wat pijlen en potten af en ze weet precies wat ze wilt.

Ik ben hier natuurlijk erg blij mee! :bye:

Lucky Bastard De meeste denken er heel anders over wees er zuinig op Idd:wink:

De mooiste en leukste meisjes komen inderdaad uit Den Haag hé! Kijk dat moeten wij zien initiatief nemers niet zeurende vrouwen daar is de wereld jong mee. Ook alben ik jong je ontmoet ze dagelijks!

Den Haag is idd de mooiste stad XD heheh gelukkig woon ik der hahaha!

ik ben 14 en haal altijd vuurwerk in belgie met mijn stief-pa(450 euro waar van maar 150 van mij) en vanwege dat ik ook voor mijn vrienden meeneem heb ik altijd hele leuke gratis dingetjes :p en in nederland haal ik dan klein spul rotjes,asian thunders en grondbloemen enzo

kortom mijn ouders zijn chil :D

me vriendin is met o&n wel chill
ze vindt het zonde van me geld ( maar jah is mijn geld )
ik koop daarom ook altijd een duur kerst cadeau voor der
dit heet de marriage bank. ( niet dat ik getrouwd ben )
maar zij gaat altijd helemaal los tijdens het feest zelf.

Zat eigenlijk wel in over m'n ex dat ze gehoorbeschadiging kreeg ofzo, maar dat is sinds zaterdag uit dus dat word keihard stoken zonder moaning girlfriend! :)

Tip van mijn kant: Vraag haar ten huwelijk op 1 minuut voor 12 op 31 december. Werkt gegarandeerd! :)

Zelf heeft ze er niet zo veel mee, een sterretje is voldoende. MAar ze gaat wel mee naar demo's en vindt het alleen maar leuk als ik vuurwerk zit uit te zoeken en te bekijken op internet.

Mijn hobby heeft me helaas de kop gekost. Dus het is nu me ex. Ik had het eerst super leuk met der. Maar toen kwam oud en nieuw en ja......... er is 1 dag in het jaar die ik graag voor mezelf wil hebben en dat is de 31e natuurlijk! Ze kon het niet accepteren dat ik rond 12 uur te druk met het vuurwerk bezig was en haar geen aandacht gaf. Dus ze maakte het uit............ Beetje jammer maar als dat al een rede is om het uit te maken, dan ben ik er goed klaar mee. Ik zoek nu een leuke dame die teminste wel mijn hobby accepteerd.

ciao!!

Pfff dus ze kwam aandacht te kort? Hahaha die gaat nog een moeilijk leven tegemoet!
Niet om treuren zou ik zeggen. Gaat ze lekker met iemand anders hand in hand zitten op de bank op de belangrijkste avond van het jaar.....

Back
Bovenaan