Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
oh ouders doen niet moeilijk
rij al jaren naar belgie toe voor mn vuurwerk.
Lucky! Koop zij dan ook vuurwerk of stookt ze van jou vooraad![]()
Zij haar schoenen tassen en accessoires ik mijn vuurwerk
Mijn vriendin vind het ook wel veel geld wat ik er in steek, maar ze respecteert wel mijn hobby en begrijpt dat een hobby geld kost! Ze vind het overigens wel schitterend en is elk jaar weer trots op me wat ik presteer na 12 uur![]()
Mijn vriendin vind het te gek!
Ze heeft zelfs eisen qua welke potten en pijlen ze wilt. Vaak legt ze er nog zo 150 euro bij zodat ik kan kopen wat ZIJ erbij wilt! En vaak vind ze de kleine dingen zoals romeinse kaarsen enz nog het leukst. Ze gaat ook mee met ophalen en in de avond en overdag doet ze gewoon mee. Het is echt een onwijs meisje meisje, maar als het om vuurwerk gaat best wel een bikkel!Ik vind het allemaal prachtig en super natuurlijk. Zelfs met lijstjes maken en filmpjes bekijken zit ze er gerust uren naast. En ze steekt makkelijk wat pijlen en potten af en ze weet precies wat ze wilt.
Ik ben hier natuurlijk erg blij mee!![]()
De mooiste en leukste meisjes komen inderdaad uit Den Haag hé! Kijk dat moeten wij zien initiatief nemers niet zeurende vrouwen daar is de wereld jong mee. Ook alben ik jong je ontmoet ze dagelijks!
Als je er nog effe mee wacht, dan krijg je er nu nog geen problemen mee!