Top Vuurwerk Rotterdam

**GAAAAAP** goedemorgen allemaal, weer wakker geworden. Op het moment heb ik het zo druk met van alles en nog wat dat ik er niet echt aan toe kom om wat te posten en te bekijken.

Heb nu eindelijk weekend, en JA hoor weer een heel weekend VOL met vuurwerk. Niet alle importeursdemos zijn dus al geweest:P Er komt nog wat aan.

Als ik het wat rustiger heb zal ik hier eens uitgebreid gaan posten waaraan we dit jaar zaten te denken om als assortiment aan jullie te gaan bieden.

Wel weet ik iig dat het weer een uitgebreid assortiment gaat worden. Heb dit jaar heel veel demo's en producten gezien, meer als ooit en heb dus een nog moelijkere keuze te maken om het beste uit te zoeken.

Ik hoop jullie zo weer even op de hoogte gesteld te hebben over de voorderingen hier in het mooie rotterdam.

Fijn weekend alvast!
Groetjes Dim

Ik ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden,
wat ik tot dusver heb gelezen beloofd het weer veel :D

Alleen, nu Marijn er definitief uit is, vroeg ik af of er een soortgelijk iets komt voor:
- de Dreumes, een goede, betaalbare gilcake. Geen fluiters, maar echt gillers.
- de Stoere Knaller, kleine betaalbare siermortiertjes. Dit aangezien de meeste mortiertjes in de kleine klasse meer gericht zijn op knal, maar ik sier minstends net zo leuk vind en juist dat een beetje mis kwa aanbod.

En is er al gekend welke novelties er verkocht gaan worden? Dat is toch zeker belangrijke informatie voor een Noveltie-liefhebber als mij :D

Laatst bewerkt:
Heb even een klein vraagje als je tijd heb om hem te beantwoorden. Aangezien Marijn eruit gaat, komt er nog een vervanger voor Binkies? Want daar ben ik nogal een groot fan van.

Mvg,
Jimmy

Heb even een klein vraagje als je tijd heb om hem te beantwoorden. Aangezien Marijn eruit gaat, komt er nog een vervanger voor Binkies? Want daar ben ik nogal een groot fan van.

Mvg,
Jimmy

Deze vraag is volgens mij al meerdere malen gesteld,
er werd gekeken naar een waardige vervanger, en er zullen weer meerdere soorten mortiertjes verkocht worden zodat er genoeg keuze is.

Ik meen me te herinneren dat dit vorig jaar de Binkie, Thunderking, Stoere Knaller, Parachutes en nog één waren.

Mvg,
Jimmy

De Rebel zal dé mogelijke vervanger worden.
Of die zo goed is als de Binkie, dat is nog maar de vraag. Dat weten we pas op 31-12 haha.
Wat mij betreft is het ook een grote aderlating dat de Binkies eruit zijn gagaan, maar dat heb ik al eerder te kennen gegeven.

Voor de rest bestaat de kans dat de Ghost King erin komt, dat is echter geen knalmortiertje maar 1 met drietraps fluit.

En als Dim Wolff gaat voeren, dan komen de Shocks er waarschijnlijk ook in.

Voor de rest is het 3,5 weekjes wachten, dan zou de site online moeten komen.

Ik dus absoluut wel, als de knal maar hard is. ( vergelijk baar met een binkie ). Anders zou ik liever voor een andere single shot gaan die harder gaat en goedkoper is:)

Je snijdt dus de juiste discussie aan. Met de Binkie weet je wat je hebt, dat weet je met de Rebel dus nog niet precies. Maar ik denk dat het wel goed komt, denk dat Dim wel weet wat hij doet :)

Jullie krijgen gewoon genoeg keuze!! Groet dim

daar twijfel ik ook zeker niet aan :rolleyes:

Maar zou je antwoord kunnen geven op dezen vraagstukken:
- Komt er weer een kleine gilcake, zoals de Dreumes van Marijn dat vorig jaar was? Fluitbakjes zijn er altijd genoeg, maar gilcakes in klein formaat mis ik vaak...
- Welke Novelties komen er dit jaar?

Kamikaze je weet best wel novelties er gaan komen, alles van beko natuurlijk... Noveltiesverslaafd natuurlijk...

Fluitbakjes heb ik nog geen idee van... Je gaat het binnenkort zien.

Groet Dim

De Beko serie dus weer, oke dan,
ik vroeg het eigenlijk omdat je het een tijdje terug had over 'nog een andere importeur die misschien met novelties zou komen', vandoor mijn vraag eigenlijk.

Hoop dat er wel weer een kortingsactie komt, bijvoorbeeld 15 procent, en bij elke 50 euro dat er dan 1 procent bij komt, denk dat meerdere mensen dat zouden warderen.

Kamikaze, (zoek eens een keer echt de betekenis op:p)

De rebel komt in het assortiment, dat had Dim al verteld, zie vorige pagina.

Kamikaze, (zoek eens een keer echt de betekenis op:p)

De rebel komt in het assortiment, dat had Dim al verteld, zie vorige pagina.

Echte betekenis weet ik, en juist daaruit is het ook mijn nickname ontstaan. Maar dat terzijde.

Ben erg benieuwd naar het definitieve assortiment moet ik zeggen :D

Zal niet lang meer duren, aangezien het plan van Dim was om 1 november online te gaan met de voorverkoop.

Echte betekenis weet ik, en juist daaruit is het ook mijn nickname ontstaan. Maar dat terzijde.

Ben erg benieuwd naar het definitieve assortiment moet ik zeggen :D

Ben ook zeer benieuwd, helemaal of Top hout ook de andere collecties van wolf krijgt, die eerst van b&W waren.

OFFtopic:

Een kamikaze was iemand tijdens de 2e wereldoorlog die zelfmoordpiloot was.
Bijvoorbeeld met een vliegtuig een gebouw in gaan. dat was een kamikaze

Ik heb nog even 2 vragen komt de green box van dynasty er dit jaar weer in en krijg je bij die 20%vuurwerk een apparte bestel lijst of stellen jullie een pakket samen van het geld van die 20%.

De site is online maar volgens mij nog met de collectie van vorig jaar? Want ik zie marijn er tussen staan en niet de nieuwe producten van dit jaar, en nog de prijzen van vorig jaar.

Ik hoop echt dat Dim besluit om Rubro of Bon erbij te doen. Toch wel goede merken op de nederlandse markt.

Maarja, denk dat we volgend weekend al de webshop kennen bekijken :D

Back
Bovenaan