Deze heb ik afgelopen jaar gehad, puur voor erbij gekocht aangezien het uiterlijk natuurlijk top is van dit stukje vuurwerk. Voor een prijs van €5,- ben je snel in de verleiding gebracht en ik moet zeggen, van de berg vuurwerk die ik had, vond ik dit nog het mooiste artikel ook, de Tank.
Er was helaas 1 nadeel, het zijn behoorlijk fragiele constructies en met het vervoer is er wat op gevallen waardoor een setje wielen geheel krom was. Heb het terug kunnen buigen, maar het mocht niet baten, hij zou niet gaan rijden helaas.
Effect is top, althans, dat vind ik, alle kanten van de tank worden gebruikt voor effecten en als je denkt dat ie klaar is, dan gaat ie gewoon verder. Het bevat veel effecten, reken je totaal niet op, in de film zie je dat terug, ik had de camera al uitgezet en ineens begon de bovenkant als een gek te draaien met wat effecten waarna er nog fonteintjes uitkwamen welke zeker niet slecht te noemen zijn.
Welliswaar korte effecten, maar genoeg bij elkaar in een enorm leuke verpakking om het geld dubbel en dwars waard te zijn, iedereen vind alleen het uiterlijk al top. Let dus wel op dat je afstand neemt, werkelijk aan alle kanten komen de effecten eruit en voor je het weet heb je vonken bij je voeten (ja, spreek uit ervaring, zie de film).
Volgend jaar wil ik dit soort artikelen zeker weer, maar zal er dan zorgvuldiger mee omgaan dan de vorige keer.
Klik hier voor de film ervan. De instellingen van de cam waren niet bepaald goed, zelfs het geluid niet, maar het geeft een prima beeld weer van het effect.