Exploding Box

Hopelijk heb ik nog een plekje vrij in mijn budget voor deze topper dit jaar.
Ik vind persoonlijk wel dat de knallen op het eind weg gelaten kunnen worden, ze zijn van weinig toegevoegde waarde volgens mij.. (of ze moeten in het echt beduidend beter zijn dan op de film). Bij sommige cakes zijn ze leuk als finale, maar bij deze cake die op zich zelf al veel geweld is voegt het volgens mij weinig toe.
Neemt niet weg dat het een prachtige cake is met een uniek effect!

Na hem eindelijk live te hebben meegemaakt, weet ik 100% zeker dat hij dit jaar in mijn collectie komt.
Wat een pracht cake. Hij schiet ontzettend breed en heeft mooie, grote, heldere effecten met harde bursts. Het eindsalvo vond ik nog steeds een beetje ongepast, maar de bursts waren wel beduidend harder :)

Dit was afgelopen avond inderdaag een cake waarbij ik dacht. SOW die moet in de collectie. vond hem echt super mooi. en grootte effecten. echt een toppertje :D

Prachtige cake, op het einde na. Dat ziet er gewoon niet uit.

Waarom die tail niet weglaten, en zorgen dat er 6 leuke ti-boeketjes in de lucht knallen (en natuurlijk iets harder)

Daarom neem ik deze niet, anders had ik deze 2x genomen.

Prachtige cake, op het einde na. Dat ziet er gewoon niet uit.

Waarom die tail niet weglaten, en zorgen dat er 6 leuke ti-boeketjes in de lucht knallen (en natuurlijk iets harder)

Daarom neem ik deze niet, anders had ik deze 2x genomen.

bedankt voor je reactie , helaas kunnen we niet alles naar de smaak van iedereen maken , dat neemt niet weg dat we open staan voor ideeën , wat de burst betreft die kan niet harder deze zit al op de max.

mvg

team royalfireworks

bedankt voor je reactie , helaas kunnen we niet alles naar de smaak van iedereen maken , dat neemt niet weg dat we open staan voor ideeën , wat de burst betreft die kan niet harder deze zit al op de max.

mvg

team royalfireworks

Subje, is de tail vervangen voor een Ti-boeketje misschien een idee?

Met het schaamrood op de kaken moet ik jullie iets bekennen: Ik ben verliefd geworden op het vuurwerk van Royal! man, man, man. Wat een burstknallen en een verrekte grote effecten. Dit jaar was mijn eerste kennismaking met Royal, en ik ga de relatie komend jaar zeker verdiepen! Deze cake is echt super! Grote effecten zeer goede burstknal, en wat mij vooral opviel was het zeer harde geluid van de bombettes die de tubes verlieten, FENOMENAAL!!!!!

Deze cake blijft gewoon topper.... vooral als je 4x naast elkaar aansteekt heerlijk hoe mooi de lucht gevuld wordt!! :D

had deze in een project verwerkt...wat een mooie effecten...mooie volle gouden brocade....harde burstknallen...een topper!

Dit was voor mij ook een succesnummer van gisteravond. Deze stookte ik nog even weg na de show, alsof het niets is haha. Prachtige w- shape met 2 verschillende effecten die elkaar gewoon prachtig aanvullen.

Prachtige cake dit. De boeketten waren onwijs groot en de lucht was helemaal gevuld. Volgend jaar weer:).

Voor het eerst dat ik iets van Royal gekocht had dit jaar, was erg onder de indruk van de exploding box, mooie volle effecten met goede bursts, hele lucht gevuld, echt een topper dit, volgend jaar zeker weer, aanrader!

Back
Bovenaan