Wat is er eigenlijk met die oorspronkelijke Ti-salute finale gebeurt? Vorig jaar had ik deze wel degelijk op het fimpje gezien. Eigenlijk wel jammer.
Volgens mij heeft er nooit een TI finale ingezeten..

Of ik ben helemaal kippig?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is er eigenlijk met die oorspronkelijke Ti-salute finale gebeurt? Vorig jaar had ik deze wel degelijk op het fimpje gezien. Eigenlijk wel jammer.
Volgens mij heeft er nooit een TI finale ingezeten..
Of ik ben helemaal kippig?![]()
Hopelijk heb ik nog een plekje vrij in mijn budget voor deze topper dit jaar.
Ik vind persoonlijk wel dat de knallen op het eind weg gelaten kunnen worden, ze zijn van weinig toegevoegde waarde volgens mij.. (of ze moeten in het echt beduidend beter zijn dan op de film). Bij sommige cakes zijn ze leuk als finale, maar bij deze cake die op zich zelf al veel geweld is voegt het volgens mij weinig toe.
Neemt niet weg dat het een prachtige cake is met een uniek effect!
Prachtige cake, op het einde na. Dat ziet er gewoon niet uit.
Waarom die tail niet weglaten, en zorgen dat er 6 leuke ti-boeketjes in de lucht knallen (en natuurlijk iets harder)
Daarom neem ik deze niet, anders had ik deze 2x genomen.
bedankt voor je reactie , helaas kunnen we niet alles naar de smaak van iedereen maken , dat neemt niet weg dat we open staan voor ideeën , wat de burst betreft die kan niet harder deze zit al op de max.
mvg
team royalfireworks
Subje, is de tail vervangen voor een Ti-boeketje misschien een idee?