Temple of Stone

Ik bedoelde de Brocade Crown van zena. Sorry.

Maar het is inderdaad anders, deze cake heeft salvo's.

Maar ik heb een budget van tussen de 200/300. Dus wil graag weten wat ik dan beter zou kunnen doen voor het geld, heb beide niet meegemaakt namelijk. Wat ik verder van dat budget besteed is

4 x battle
1 x heavy 5
1 x killing arrow.

Wil dus een grote cake erbij en twijfel tussen die 2. Alvast bedankt!

@brian Dat is beetje offtopic, ik wil gewoon weten welke van de 2 cake's ik het beste zou kunnen kiezen. En bij elkaar opgeteld is het trouwens niet eens de helft wat ik net noemde. Kom op een euro of 135 uit als ik dat lijstje bij elkaar optel. Dus heb nog wel genoeg budget over.

Als je toch nog steeds twijfelt tussen die twee cakes: Ik zou voor Temple of Stone gaan, simpelweg omdat je dan meer salvo's hebt en meer variëteit aan effecten :)

Gisteravond is deze weer afgeschoten en het blijft toch een topper hoor!
Heerlijk veel goud in salvo's! Yummy!

Ben het volledig met Fred eens, ook al gaat deze jongen al wat jaartjes mee het is absoluut een van de betere cakes die Wolff rijk is.

Voor liefhebbers van het Willow effect mag deze eigenlijk niet ontbreken.

Ga een gaatje proberen te vinden in m'n budget zodat ik ehm voor het eerst dit jaar in m'n straat heb staan.

:thumbup:

Hier hadden wij er afgelopen jaar 3 van, voor in totaal 24 euro. 2 gratis gekregen en 1 met flinke korting gekocht. Vind dit een van de mooiste cakes van NL. Harry's Vuurwerkhal te Kampen heeft deze pot omgelabeld in zijn eigen collectie, daar heet hij de Memory (van de HR-Line)

Hier een 2-tal filmpjes:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tip: kijk in 1080p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze laatste is tegelijk met nog een 2tal potten van Hardix. Degene met salvo's en willows is natuurlijk de Temple of Stone.

weet iemand wat deze dit jaar gaat kosten??
en of deze bij tentusscher in enschede tekoop is.

alvast bedankt

Inderdaad een schitterende cake lijkt het me!

Er zou eigenlijk een cake van moeten komen die per salvo 3 shots lost. Dan duurtie wat langer en er blijft geweld.

weet iemand wat deze dit jaar gaat kosten??
en of deze bij tentusscher in enschede tekoop is.

alvast bedankt

€47,30 zie ik bij mijn dealer staan. Of ze die in Enschede ook hebben weet ik niet, maar qua prijs zal het niet veel schelen denk ik.

De adviesprijs zal dit jaar inderdaad € 47,30 voor deze mooie cake zijn.

Laatst bewerkt:
Rob, wederom bedankt voor je film, kwaliteit van je films holt vooruit.
Een cake die ik het hele jaar in mijn gedachten heb om een keer aan te schaffen.
En dat gaat dit jaar zeker gebeuren, ik vind hem ongelooflijk mooi.!!

Rob, wederom bedankt voor je film, kwaliteit van je films holt vooruit.
Een cake die ik het hele jaar in mijn gedachten heb om een keer aan te schaffen.
En dat gaat dit jaar zeker gebeuren, ik vind hem ongelooflijk mooi.!!

Fred kijk een paar post terug bij de reacties over deze cake (harry's vuurwerkhal....)

Is dit soms ook toevallig dezelfde cake als de splendid world waar jij het vaak over hebt gehad?

Bedankt voor je reactie overigens over mijn filmpjes :D

Rob, ze lijken wel verdacht veel op elkaar.
Harry Regeling (HR) betrekt zijn producten van de Chinese fabriek van Hardix.
Ik weet het niet, op vuurwerkgebied is tegenwoordig bijna alles mogelijk

Back
Bovenaan