Vuurwerk Orthen

Inmiddels heb ik alweer contact gehad met een importeur en zij zullen de info opsturen waaruit ik dan een selectie ga maken.
Met deze zullen de freaks zeker blij zijn.

Binnen twee weken heb ik een meeting met Gilbert en kan ik met hem het advies doornemen wat ik voor het komende jaar heb gemaakt,Buiten de nieuwe producten om dan.

Tevens ga ik dan de mogelijkheden voor de meeting bespreken.

gr
Team VuurwerkOrthen Den-Bosch

Beste Vrienden,Liefhebbers,Freaks,en andere.

Bij deze even het volgende.
Jullie weten allemaal dat wij van VuurwerkOrthen jullie zoveel mogelijk tevreden willen stellen en een zo goed mogelijke service willen aanbieden.

Ik ben zoals de meeste wel weten behoorlijk up to date met wat jullie graag in het aanbod van ons willen zien en dat tot nu toe steeds zonder klachten.

Toch doe ik het dit jaar even een klein stukje anders namelijk het volgende.

Ik heb in grote delen wel een beeld over het assortiment 2010 voor vuurwerkOrthen.

Toch zou ik wegens alle verschuivingen,Verranderingen,Uitbreidingen etc jullie erbij willen betrekken.

De mensen die hierbij een rol willen hebben vraag ik om mij in de maand OKTOBER als de meeste demo's plaats hebben gevonden het onderstaande te doen.

Maak een top 5 van COLLECTIE/LIJN en stuur deze per PM naar mij toe.

Ik zal deze in een schema gaan verwerken en gaan kijken wat ik hiermee kan gaan doen.

mvg
Marchel&Team VuurwerkOrthen

Kijk, zo zien wij dat graag. Een winkel met een groot open hart naar de klanten toe, die beiden naar het beste vuurwerk streven. Ik ben benieuwd welk resultaat dit gaat krijgen. Maar zal ongetwijveld niet tegenvallen Vuurwerk Orthen kennende.

Prachtig hoe de freaks worden betrokken bij de assortimentskeuze!:D
Dit jaar ben ik serieus aan het twijfelen, waar ik mijn zuur verdiende centen naartoe breng, en dit is een kanshebber, haha:p

Inderdaad leuk initiatief Marchel.
Ik wacht met de inzending tot dat ik echt alle nieuwe producten van alle importeurs heb gezien.
In de vuurwerkwereld komen we laatste tijd steeds vaker voor verrassingen te staan.

Morgen heb ik de 1e afspraak staan met Gilbert i.v.m. het seizoen 2010

Hopelijk kunnen we al wat concrete plannen bedenken qua actie en assortiment.

Mooi om te horen dat jullie vanaf morgen ook met het komende seizoen bezig gaan.
Heel veel plezier en succes alvast.

Kom maar op met de kortingen, haha! :p
Ben erg benieuwd wat er dit jaar weer uit komt rollen.
Succes mannen! :D

Een leuke actie zou niet verkeerd zijn,maak je veel mensen blij mee. Maar om daarom alleen naar een winkel te gaan,vindt ik maar saai. Ik ga er liever heen voor een breed asortiment,en voor de mensen met verstand van zaken.

Dus marchel,jou kennende komt dat wel goed.

Een leuke actie zou niet verkeerd zijn,maak je veel mensen blij mee. Maar om daarom alleen naar een winkel te gaan,vindt ik maar saai. Ik ga er liever heen voor een breed asortiment,en voor de mensen met verstand van zaken.

Dus marchel,jou kennende komt dat wel goed.

het lijkt mij sterk dat iemand alleen voor een kortingsactie naar een winkel gaat, je gaat natuurlijk ook naar de winkel omdat het assortiment je goed bevalt:wink:

Tuurlijk is het assortiment het belangrijkste.
Maar als winkel a 20 % korting geeft en winkel b niet, met het zelfde assortiment, is de keuze makkelijk gemaakt.
Dus de kortingen zijn vaak wel doorslag gevend, maar dat is slechts mijn mening:wink:

Tuurlijk is het assortiment het belangrijkste.
Maar als winkel a 20 % korting geeft en winkel b niet, met het zelfde assortiment, is de keuze makkelijk gemaakt.
Dus de kortingen zijn vaak wel doorslag gevend, maar dat is slechts mijn mening:wink:

heb je volledig gelijk in:) anders ben je gek als je het niet doet:p

Het was een vrij kort maar intressant gesprek.
Ik kan qua actie's er nog niet inhoudelijk op in gaan maar als het allemaal doorgaat krijgen jullie een glimlach van oor tot oor.

Ook qua assortiment zijn we er nog niet helemaal uit,Dit i.v.m. de drukte en beweging in de sector.
Maar ook dit zal weer helemaal naar jullie gading worden zoals jullie gewend zijn.

zodra er meer vorderingen zijn meld ik het.

gr
Gilbert en Marchel

Nog even een leuk weetje.

Er vind dit jaar een loting plaats onder de freakbestellingen van VuurwerkOrthen.
Deze loting is een initiatief van mij en ik zal hiervoor dan ook de te winnen item's verzorgen.

Ik kan niet inhoudelijk ingaan op de te winnen prijzen maar ze zijn de moeite waard voor de echte freaks.

Het gaat momenteel alleen om collector items(dus geen vuurwerk)Maar wat niet is kan nog komen:p

Ik heb nog wat leuke hebbedingetjes uit mijn vroegere verzameling die ik hiervoor beschikbaar stel.

Ik hoop dat jullie er in ieder geval blij mee zullen zijn.

gr
Marchel

Laatst bewerkt:
Beste Marchel,

Ik had een vraagje met betrekking tot het nieuwe assortiment, ik hoop eigenlijk dat er niet te veel gaat veranderen met het assortiment, ik wilde namelijk de big box van havanna en het buurtassortiment van rubro dit jaar halen bij jullie maar blijven deze er nog wel in het assortiment? Hopelijk kun je me alvast geruststellen.

Groeten, Beja

Beste Beja.

Allereerst badankt voor je vraag.

Wat betreft het Havana gebeuren zal ik je helaas teleur moeten stellen aangezien dit van B&W was en we nog niet weten of deze lijn wordt door gezet.

Wat betreft het buurtassortiment is het ook even afwachten.
Dat we Rubro gaan verkopen is wel al duidelijk,Maar ik moet de producten nog gaan kiezen.

Maar hoe dan ook,Qua assortiment zul je tevreden zijn.

grtz

Back
Bovenaan