Zena Purple Spark Willow 25sh

ArnoudPyro

VWC lid
Artikelnummer: 8258
Artikelnaam: Zena Purple Spark Willow
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 schots cake die paarse dahlia's combineert met gouden treurwilgen! Maximaal gevulde cake!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €49,99
l_8258-Zena-Purple-Spark-Willow-25sh.png

Ik heb zo'n idee dat meneer Funke hier een aandeel in heeftgehad.

Funke produceert gewoon in eigen/vaste fabriek(en) en staat totaal los van Pyroshine. Pyroshine is dus een opzichstaande producent met productielijnen voor oa eigen premium line Pro Xplosion die gericht is op de Europese markt. Voor andere (Europese/Aziatische) klanten worden private labels geproduceerd: Zena pak ik even als Europees voorbeeld maar ze produceren bijvoorbeeld ook echt veel voor Maleisië.
Dit wordt niet groot geadverteerd omdat de klant kiest voor eigen huisstijl via private labels. Maar de scherpe kijker kan de specifieke effecten herkennen en soms kun je het enigzins teruglezen in de productcodes/artikelnummers.

Hoop dat ik eea iets duidelijker heb kunnen schetsen voor je :)

Funke produceert gewoon in eigen/vaste fabriek(en) en staat totaal los van Pyroshine. Pyroshine is dus een opzichstaande producent met productielijnen voor oa eigen premium line Pro Xplosion die gericht is op de Europese markt. Voor andere (Europese/Aziatische) klanten worden private labels geproduceerd: Zena pak ik even als Europees voorbeeld maar ze produceren bijvoorbeeld ook echt veel voor Maleisië.
Dit wordt niet groot geadverteerd omdat de klant kiest voor eigen huisstijl via private labels. Maar de scherpe kijker kan de specifieke effecten herkennen en soms kun je het enigzins teruglezen in de productcodes/artikelnummers.

Maar wat is je conclusie?

Funkenweide violet

mooi produkt. Lijkt me geen namaak, maar gewoon een omgelabelde funke bak. Prima toch. Of komt t van Riakeo? daar komt ook wat Zena vandaan.

Back
Bovenaan